Hop til indhold
Aarhusfyr2

Erfaring med `Privat & Diskret" ?

Recommended Posts

som der står i biblen søg og du skal finde. der er skrevet en del om hende herinde hun kalder sig bly her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ja men af en eller anden grund annoncere bly også under jylland

Tadaa, fordi jeg er i jylland i næste uge.  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

desvære har jeg ikke fået forsikring på scoen så jeg må ikke køre :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  

Redigeret af knallert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem linker til sådan nogle billeder lige mens man prøver at falde i søvn :P

OBS: Husum ligger vist på Sjælland

Ja, for det er ikke Husum i Slesvig, hun er i!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv søg på Husum Torv.   ^_^

Nu skal jeg nok lade være at svare på dine vegne :P:D:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, for det er ikke Husum i Slesvig, hun er i!

Jeg ved ikke lige hvor mange byer med samme navn der findes :-) men kan huske at have læst at hun normalt holder til på Sjælland :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu skal jeg nok lade være at svare på dine vegne :P:D:lol:

Ja, jeg kan altså godt selv! :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst hun var i Aarhus, besøgte jeg hende, og jeg skal besøge hende igen, når hun gæster Aarhus. Jeg kan kun give hende de varmeste anbefalinger - Hun er uden tvivl en af de bedste oplevelser jeg har haft - faktisk en af de bedste sexuelle oplevelser med kvinder overhoved. Og det er ikke fordi jeg har haft få kvinder i mit liv ... Hun er indlevende, fantastisk sød og meget sexet. Hun er så oprigtig, at jeg ikke kan tro andet end, at hun nyder sit job og holder af sine kunder. Jeg kan kun give hende 10 ud af 10 på alle områder - Vær god ved hende og behandle hende med stor respekt, hun er en perle :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fotografen

Hej Bly

Har stor lyst til at besøge dig i Jylland i næste uge. Er det uge 11 og hvor finder man dig smukke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst hun var i Aarhus, besøgte jeg hende, og jeg skal besøge hende igen, når hun gæster Aarhus. Jeg kan kun give hende de varmeste anbefalinger - Hun er uden tvivl en af de bedste oplevelser jeg har haft - faktisk en af de bedste sexuelle oplevelser med kvinder overhoved. Og det er ikke fordi jeg har haft få kvinder i mit liv ...Hun er indlevende, fantastisk sød og meget sexet. Hun er så oprigtig, at jeg ikke kan tro andet end, at hun nyder sit job og holder af sine kunder. Jeg kan kun give hende 10 ud af 10 på alle områder - Vær god ved hende og behandle hende med stor respekt, hun er en perle :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skriver, hun holder af sine kunder, hvorfor passer hun så ik sin telefon i dag i Århus

Det kan jo være at hun har travlt her på den første dag i det jyske. Hun kan jo ikke så godt tage telefonen hvis hun ligger og knalder ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kan det skyldes at du har ringet, Rasmus? Og ikke skrevet som der står at du skal, hvis du vil have kontakt med mig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

WTF så sidder man her og tænker, hende gad jeg godt besøge, og man gør sig klar til at tage afsted og vil lige finde nummeret og ringe, og først HER finder man ud af at det er den falske Husum torv, og ikke den herovre på ø'en grrrrrr... Sikke en kold afvaskning, nu vil far her gå sur i seng... Godnat siger jeg bare...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

WTF så sidder man her og tænker, hende gad jeg godt besøge, og man gør sig klar til at tage afsted og vil lige finde nummeret og ringe, og først HER finder man ud af at det er den falske Husum torv, og ikke den herovre på ø'en grrrrrr... Sikke en kold afvaskning, nu vil far her gå sur i seng... Godnat siger jeg bare...

Kommer snart hjem igen til øen igen.  :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...