Hop til indhold

New Girl AALESTRUP 9620

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/411917

Jeg var forbi til 30 min med kondom. Egentlig meget sød pige, men bimlende telefon og express service. Ikke pigen fra billederne - der er +10 kg og jeg kan ikke få det til at være hende. Meget kort, uengageret, men nogenlunde alligevel, blowjob, og på det tidspunkt bad jeg bare om bagfra. 

Telefonarbejdet færdig 7 min efter tiden startede og jeg var 500 m væk igen efter 24 min. 

Stedet er almen boliger. Jeg mødte ikke nogen. 

Skrevet

Kunne sagtens blive fristet med de billeder - så tak for advarslen :) 

Skrevet

Hun er super dejligt da hun var i thy 3 dejligt dage med hende. 

Skrevet
  • Author
Jacn1989 skrev, for 6 timer siden:

Hun er super dejligt da hun var i thy 3 dejligt dage med hende. 

Okay. Var det så pigen fra billederne? Hende jeg besøgte var ikke. 

Skrevet
onkelpoul skrev, den 18.11.2024 at 17:20:

Okay. Var det så pigen fra billederne? Hende jeg besøgte var ikke. 

Nej. Hende Jeg besøgte var meget tynd. Men i en fræk pyjamas med blomster. Lidt travlt med telefonen men den var hurtig lagt til side efter tre minutter. Hun har været lidt træt men det var også omkring midnat 

Skrevet
  • Author

Okay. Jeg er ikke sikker på, jeg forstår dine indlæg og hvad retningen egentlig er. Sådan er vi så forskellige. 

• 4 months later...
Skrevet

Enig med alt onkelpoul skriver. Nok den kedeligste oplevelse med en ellers sød pige ( ikke køn ansigt) med en okay krop. Uopmærksom og uengageret. Siger hun kommer fra Slovenien, men det er ikke hende på billederne.

Skrevet
VikingDK1710 skrev, den 26.3.2025 at 13:26:

Enig med alt onkelpoul skriver. Nok den kedeligste oplevelse med en ellers sød pige ( ikke køn ansigt) med en okay krop. Uopmærksom og uengageret. Siger hun kommer fra Slovenien, men det er ikke hende på billederne.

Hun er okay når man har været der et par gange. så hun er tryg ved en. I hvert fald min oplevelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.