Hop til indhold

NEW GIRL SANDRA - Nogen erfaringer???

Featured Replies

Skrevet

Er der slet ikke nogen, der har erfaringer med hende.... mystisk...

Samme annonce, billeder af samme pige, anmeldt her:

?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Du kan jo evt tjekke med gameguy at det virkelig er billeder af samme pige, men jeg er rimeligt sikker på det, selvom hun dengang gik under andet navn.

Skrevet

Jessica er ikke den samme pige som Sandra, de har blot delt den samme annonce.

Skrevet

Jessica er ikke den samme pige som Sandra, de har blot delt den samme annonce.

Nu er det sådan at pigerne på det sted skifter navne med mellemrum. Jeg er med på at der tidligere har været en jessica, som var slank og mørkhåret. Men jeg er 90 % sikker på, at da gameguy skrev sin anmeldelse var det samme billeder på annoncen. Men nu pinger jeg ham lige og beder ham blande sig, for jeg kan sagtens tage fejl, måske læste jeg først game's anmeldelse efter at annoncen havde skiftet pigen ud?

Redigeret af Bebop

Skrevet

O.k. gameguy siger det IKKE er samme pige, så jeg tog fejl. Beklager evt. vildledning.

Skrevet
  • Author

O.k. gameguy siger det IKKE er samme pige, så jeg tog fejl. Beklager evt. vildledning.

Tak for indsatsen, men der er jo åbenbart stadig ikke nogen, der kan bidrage, så venter stadig i spænding på, om der er nogen, der har erfaringer... :shock:

Skrevet

Jeg kan...

Sød pige...pæn slank...kan holde øjenkontakt ved blow...som er uden..

Et besøg værd....og lav pris!

A bargain....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.