Hop til indhold
Dinosdk69

NEW GIRL SANDRA - Nogen erfaringer???

Recommended Posts

Er der slet ikke nogen, der har erfaringer med hende.... mystisk...

Samme annonce, billeder af samme pige, anmeldt her:

?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Du kan jo evt tjekke med gameguy at det virkelig er billeder af samme pige, men jeg er rimeligt sikker på det, selvom hun dengang gik under andet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jessica er ikke den samme pige som Sandra, de har blot delt den samme annonce.

 

Nu er det sådan at pigerne på det sted skifter navne med mellemrum. Jeg er med på at der tidligere har været en jessica, som var slank og mørkhåret. Men jeg er 90 % sikker på, at da gameguy skrev sin anmeldelse var det samme billeder på annoncen. Men nu pinger jeg ham lige og beder ham blande sig, for jeg kan sagtens tage fejl, måske læste jeg først game's anmeldelse efter at annoncen havde skiftet pigen ud?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

O.k. gameguy siger det IKKE er samme pige, så jeg tog fejl. Beklager evt. vildledning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

O.k. gameguy siger det IKKE er samme pige, så jeg tog fejl. Beklager evt. vildledning.

 

Tak for indsatsen, men der er jo åbenbart stadig ikke nogen, der kan bidrage, så venter stadig i spænding på, om der er nogen, der har erfaringer... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan...

Sød pige...pæn slank...kan holde øjenkontakt ved blow...som er uden..

Et besøg værd....og lav pris!

A bargain....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...