Hop til indhold
Craw

Vejle Nook, Ammy og Jimmie

Recommended Posts

Jeg har kigget på annoncen for Nook, Ammy og Kimmie i Vejle. De to første er vanskeligt at se forskel på og Kimmie er der ingen billeder af. I teksten gøres der heller ingen forskel på dem.

Er der nogen som kan fortælle om deres forskelligheder? Herunder naturlige eller kunstige bryster, yder de alle anal? Tungekys eller hvordan og hvorledes? 

https://annoncelight.dk/showad/398965

Del dette indlæg

Link til indlæg
Craw skrev, for 8 timer siden:

Jeg har kigget på annoncen for Nook, Ammy og Kimmie i Vejle. De to første er vanskeligt at se forskel på og Kimmie er der ingen billeder af. I teksten gøres der heller ingen forskel på dem.

Er der nogen som kan fortælle om deres forskelligheder? Herunder naturlige eller kunstige bryster, yder de alle anal? Tungekys eller hvordan og hvorledes? 

Husk kondom ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Craw skrev, den 15.11.2024 at 07:07:

Har du været afsted der kom ikke rigtig noget brugbart af svar så måske du kan berette om besøget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Kimmie en del gange og ammy et par gange. Begge er søde og venlige samt yder en super gfe pakke med adgang i alle huller. Nook har jeg til gode at besøge, men hun er på listen, ærgerligt hun ikke tilbyder anal. Dog har hun fine anmeldelser og skal besøges, bliver bare så fristet når jeg møder op på adressen at det er endt med en af de andre istedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes ikke Kimmie er at finde i teksten eller anden annonce. Nogen som ved om det er en frivillig eller ufrivillig pause ? Mener hun sagde hun var der til jul.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom af sted og havde en time med Ammy. 

Jeg havde forestillet mig, at jeg skulle slikke hende, vi skulle kysse og have analsex…

Det fravalgte jeg så.

Ammy, som jeg mødte, var nok sidst i 30’erne  og ift. billedet på linket, uden filter og plus 10-12 kg. Jeg vil beskrive hende som buttet. Hun var såmænd ganske sød, men jeg var skuffet og blev aldrig rigtig liderlig. Jeg endte med massage, blowjob og almindeligt sex. Det blev fuldført, men jeg blev aldrig egentligt liderlig. Hun havde tatoveringer på lænden og oppe ved begge skulderblade. Er det hende i andre også har mødt som Ammy? 

Jeg så hvem jeg tænker var Nook. For hende jeg her så var slank og petite. Omend også uden filter. Men ganske okay.  

Jeg kommer ikke igen. Jeg følte mig noget snydt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Craw skrev, for 15 timer siden:

Jeg kom af sted og havde en time med Ammy. 

Jeg havde forestillet mig, at jeg skulle slikke hende, vi skulle kysse og have analsex…

Det fravalgte jeg så.

Ammy, som jeg mødte, var nok sidst i 30’erne  og ift. billedet på linket, uden filter og plus 10-12 kg. Jeg vil beskrive hende som buttet. Hun var såmænd ganske sød, men jeg var skuffet og blev aldrig rigtig liderlig. Jeg endte med massage, blowjob og almindeligt sex. Det blev fuldført, men jeg blev aldrig egentligt liderlig. Hun havde tatoveringer på lænden og oppe ved begge skulderblade. Er det hende i andre også har mødt som Ammy? 

Jeg så hvem jeg tænker var Nook. For hende jeg her så var slank og petite. Omend også uden filter. Men ganske okay.  

Jeg kommer ikke igen. Jeg følte mig noget snydt. 

@Craw… det forstår jeg dælme godt, jeg ville have det på samme måde… - især med alle de gode anmeldelser af de 3 tøser :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...