Hop til indhold

Mira "I am new and fresh??" fra Brøndby

Featured Replies

Skrevet

Hey

Var forbi denne unge dame på en kedelig råkoldt onsdag aften, og mindst ligeså kold og kedelig var den unge kvinde, som jeg mødte.

Aftale via SMS gik fint, og jeg spurgte om BJ var uden gummi, hvilket normalt et must for mig, og fik bekræftet “at det var det”.

Kvinden på billederne åbner smilene døren. Hun ser mere pillet ud i dag end på billederne - og hun har godt med Botox i læberne. Pengene skifter hænder og jeg gør mig klar til at modtage et bj uden …. men her knækker filmen. Et kondom bliver lagt oven på min slatne fætter hvorefter hun prikker til min manddom med sin pegefinger. Da hun ikke taler engelsk, så gestikulerer jeg det bedste jeg kan, at bj var aftalt UDEN kondom. Det gad hun ikke - så hun ligger sig ned og spreder benene og ligger dækker sine øjne med sin arme. Jeg kigger på hendes flotte fisse og beslutter mig for at spille min pik og sprøjte på hendes mave. Netop som kanon skulle fyres af, så lægger hun en vådserviet henover mit pikhoved og tager fat i min pik, hvilket ødelægger hele min udløsning.

Hun smiler sejr-agtig mens jeg tager mit tøj på. Opfører mig pænt hele vejen igennem forløbet, men oplevelsen bekræften teorien om at man får hvad man betaler for.

Kommer naturlig ikke igen. Gider ikke at betale for en service som ikke leveres, 

Skrevet
  • Author

Tak @Maestro for din tilbagemelding. Det lyder ikke som nogen god oplevelse. Men nu du faktisk har set hende vil du måske fortælle lidt mere om hendes fremtoning. Du skriver hun er mere pillet end på billederne. Hvad mener du med det? Er hun meget tynd? Og vil du skyde hendes alder til at være 20 år som det er angivet i annoncen? Og højden, har du et bud på den?

Skrevet
Hoffen skrev, den 24.11.2024 at 06:17:

Hvor i Brøndby snakker vi?

Tæt på Rebæk Søpark

Skrevet

Jeg har været forbi tirsdag aften. Gik igen da jeg synes pigen så noget slidt ud…

Ellers kunne det sagtens være pigen på billederne og som @Maestro skriver, er hun noget mere tynd irl

Skrevet
dhnmdst skrev, den 26.11.2024 at 14:16:

Tæt på Rebæk Søpark

Gillesager?

Skrevet
Hoffen skrev, for 16 minutter siden:

Gillesager?

Bingo

• 1 month later...
Skrevet

Er der nogen som har været på stedet i Gillesager - hvordan er stedet/forholdne?

Redigeret af ny_kjs
Omskrivning

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.