Hop til indhold

Blokering af profil.

Featured Replies

Skrevet

Synes efterhånden der er en del "babes" som spørger efter fotos af en for så at blokere en. Som regel dem som kun har et foto på deres profil.

Nej er hverken grim,tyk eller andet. Har nogle flotte faste babes jeg hygger med. Men forstår ikke at de ikke bare skriver,som andre,at man måske ikke er deres type,bor for langt væk eller andet i stedet at blokere en! Andre må have oplevet dette. ved ikke hvad pointen er med dette.Skal de bruges ens foto til noget,tænker jeg?:?

Hvad er jeres erfaring med dette?

Ved ikke om den er i rette tråd?

Redigeret af Pikken 69

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 10 minutter siden:

Synes efterhånden der er en del "babes" som spørger efter fotos af en for så at blokere en. Som regel dem som kun har et foto på deres profil.

Nej er hverken grim,tyk eller andet. Har nogle flotte faste babes jeg hygger med. Men forstår ikke at de ikke bare skriver,som andre,at man måske ikke er deres type,bor for langt væk eller andet i stedet at blokere en! Andre må have oplevet dette. ved ikke hvad pointen er med dette.Skal de bruges ens foto til noget,tænker jeg?:?

Hej Herr Pik !

Jeg tror tråden er god nok.

Det har jeg også prøvet. Og det er egentlig jævnt irriterende, for det er jo dybest set unødvendigt, for netop som du skriver; de kan jo bare defilere videre ved blot at meddele, at vi ikke lige er deres "kop the".

Jeg har endda været ude for, at jeg har spurgt til en babe, om at få lov at se hendes billeder, hvorefter hun har svaret, at det kan jeg godt få lov til, når hun har set mine !

Når jeg så har åbnet mine og hun ikke åbner hendes, så har jeg hørt engang til, om hun åbner hendes, for efterfølgende at blive blokeret.

Det er godt nok et næsvis måde at sige tak for kigget på.

Men sådan er det og jeg tror kun det bliver værre. Og jeg tror ikke det nytter noget at indberette dem, for jeg tror at SD er iskolde overfor den slags.

Helge N

Skrevet
  • Author

Præcis! Ender jo med vi ikke vil åbne og hvad vil de så gøre? :D

Også spurgt til de kan åbne først og jeg så bagefter men det vil de sjældent! og så ringer mine alarmklokker.:?

Skrevet

Jeg oplever at blive blokeret  af mellem 1/3 og 1/4 af brugerne , også uden at spørge efter fotos , og det er i alle aldre , har lært at leve med det såe….

Skrevet

Jeg må erkende, at jeg ofte har gjort det den anden vej. Hvis deres billeder er skuffende og ikke passer med deres profiltekst, så blokerer jeg dem bare. Det er hurtigst for begge parter at man bare kommer videre. Altså er det bedre at skrive til dem, at de er for grimme til at jeg gider betale for at have sex med dem? :D

Lad være med at tage det personligt. Der kan være et hav af grunde.

Redigeret af plasticlove

Skrevet
  • Author

Gør jeg skam heller ikke men det virker lidt..."mystisk"! :)

Skrevet
Helge N skrev, for 16 timer siden:

Hej Herr Pik !

Jeg tror tråden er god nok.

Det har jeg også prøvet. Og det er egentlig jævnt irriterende, for det er jo dybest set unødvendigt, for netop som du skriver; de kan jo bare defilere videre ved blot at meddele, at vi ikke lige er deres "kop the".

Jeg har endda været ude for, at jeg har spurgt til en babe, om at få lov at se hendes billeder, hvorefter hun har svaret, at det kan jeg godt få lov til, når hun har set mine !

Når jeg så har åbnet mine og hun ikke åbner hendes, så har jeg hørt engang til, om hun åbner hendes, for efterfølgende at blive blokeret.

Det er godt nok et næsvis måde at sige tak for kigget på.

Men sådan er det og jeg tror kun det bliver værre. Og jeg tror ikke det nytter noget at indberette dem, for jeg tror at SD er iskolde overfor den slags.

Helge N

Hvorfor vil du melde det til SD og hvad forventer du de skal gøre?

Der er jo ingen live eller regler om at de SKAL åbne for fotos, bare fordi du gør.

Bevares, det er mangel på pli og respekt. Men heller ikke mere end det. 

Skrevet
KapowSti skrev, for 1 time siden:

Hvorfor vil du melde det til SD og hvad forventer du de skal gøre?

Der er jo ingen live eller regler om at de SKAL åbne for fotos, bare fordi du gør.

Bevares, det er mangel på pli og respekt. Men heller ikke mere end det. 

Det vil jeg heller ikke, for det er formålsløst, som jeg også skriver.

Og det er rigtig, at det er der ingen regler om. Men når man som 2 voksne mennesker skriver til hinanden, at man lukker sine billeder op for hinanden og den ene part så bare snyder den anden part og nærmest sidder og griner, for at sige det på den måde; "ha ha, nu så jeg dine og dig gider jeg ikke, så jeg render lige fra aftalen ....."

Det gør at ingen efterhånden stoler på hinanden og tingene i virkeligheden glider mere og mere fra hinanden.

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 6 timer siden:

P.s.Har 3 aftaler med nogle dejlige babes

hvor vi skal "hygge" de kommende dage.:razz:

Alt "økologisk". :)

Det er irrelevant for din tråd, @Pikken 69

Skrevet
Pikken 69 skrev, den 14.11.2024 at 17:56:

Du er åbenbart ikke noget for dem, siden de blokere dig, ellers ville det nok ikke have gjort det .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.