Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der kan anbefale et sted hvor de yder lingam massage og er gode til det.

Jeg har ikke prøvet det før, så vil gerne have en god oplevelse første gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis Pim stadig er hos Dokkun i Glostrup så giver hun den mest forrygende tur med Lingam.. ikke at der er noget fysiologisk over det, men 30 min nussen, kælen mm om dit glade lem kan sq noget.. Nogen tager en times tid, fortalte hun (på engelsk), men det kan jeg simpelthen hin ikke forstå man kan holde ud... Ville DØ af liderlighed :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 1 time siden:

Hvis Pim stadig er hos Dokkun i Glostrup så giver hun den mest forrygende tur med Lingam.. ikke at der er noget fysiologisk over det, men 30 min nussen, kælen mm om dit glade lem kan sq noget.. Nogen tager en times tid, fortalte hun (på engelsk), men det kan jeg simpelthen hin ikke forstå man kan holde ud... Ville DØ af liderlighed :P

Lyder spændende.  Kan man nøjes med 30 min lingam hos Pim ? Og hvad koster det ?   Eller er det reelt en times massage hvor de 30 min er lingam til  ialt 800 ? 

Redigeret af Klipklap
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer at tage 1 times massage efterfulgt af 30 mins lingam.. Har ingen ide om hvor lang tid hus så bruger ser... Men det er længe nok til at jeg aldrig har tænkt over, at hun skulle bruge mindre tid. Det koster 700. Ved ikke om man kan nøjes med lingam

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...