Hop til indhold
experimentet

Piger på Trøjborggade

Recommended Posts

Guest Tywin Lannister

Er de virkelig så glade som de viser på billedet

Sikkert. Men billederne er til gengæld så falske så det halve kunne være nok.

 

Melissa Midwest er igen i DK :) : '>

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nope...... jeg oplevede den lyshårede da jeg en sen hverdags nattetime var akut totalt horney efter lidt adspredelse, hun kom ned på gaden for at lukke mig igennem port og gården, jeg var sku ikke tilfreds og følte mig snydt på det visuelle, men tænkte der var måske en anden deroppe hun kunne byttes ud med , og det var der, en stramsur lille mørkhåret , starten af 30 vil jeg tro , virkelig kneppeindbydende , og jo mere vred og fornærmet og små irritabel hun virkede jo mere var hun så dejlig som hun stod der og pule men igen , pris blev ændret og jeg valgte at ride på mc ud i mørket for en god beuf istedet og så nøjes med en god søvn, men er du i området så prøv med kritiske øjne og meld tilbage her  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Kendra i går, billlede 1, 2 og 3, og det er helt klart hende på billederne :)

 

Sød pige fra Ungarn, snakkede en smule engelsk og lidt mere tysk. Hun varmede hurtigt op og vi havde en hyggelig time sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...