Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer.

tænker det er det rette forum at slå mine tanker op.

jeg er i den skønne situation at jeg ser en kvinde seksuelt, en kvinde som har det godt med at sige tak for det jeg byder hende. 
jeg er selv ret eksperimenterende og forholdsvis ny i bdsm verdenen. Vi leger med brystklemmer, piske slag, blindfold og andre masker samt fiksering af hænder og fødder.

mit dilemma er følgende. Jeg syntes selv jeg tager godt fat, at piskeslagene er bestemte. Vi har en god kemi og snakker om alt, og hun giver udtryk for at hendes grænse ikke er nået i forhold hvad vi laver. Skal siges at udover piskeslag, klemmer og fiksering er vi begge ret vilde med at hun udøver gagging dybt på mig. 

jeg er vild med at hun virker presset, og hun nyder det også selv. Men en lille tvivl har sneget sig ind. Siger hun mon at det sagtens kan blive hårdere for at behage mig da hun er vild med den submissive rolle, eller fordi hun virkelig mener det.

jeg tænder på kontrollen, men kun fordi jeg dermed kan bringe hende total nydelse og bruge mine lyster som jeg ønsker.

så lad os tage et konkret eksempel, og det er tilladt for både M/K at byde ind.

jeg kan dirty talke hende og kneppe hendes mund som jeg behager, og siger ofte at jeg vil komme mens min pik er i bund i hendes mund.

men når udløsningen så kommer, så trækker jeg mig ud og kommer i hendes mund og på hendes ansigt.

skal jeg gøre som jeg siger, komme dybt i hende med risiko for at det bliver for voldsom en oplevelse for hende, har trods alt sagt det under akten ! Eller skal jeg følge min intuition og tænke det kan blive for grænseoverskridende ?

hvis nogle har ideer, tips eller andet hører jeg gerne, og hvem ved. Måske det også er for rodet og for uforståeligt et spørgsmål så undskylder jeg i skulle læse smøren igennem :unsure:

Redigeret af Midtby

Skrevet

Hvis du er i tvivl om hendes grænser, så spørg hende - og spørg gerne uden for det tidsrum hvor I er intime. 

Det er mit bedste råd. Når det kommer til bdsm kan god kommunikation være altafgørende for at undgå at en eller flere af deltagerne føler at deres grænser er blevet overtrådt.

Et andet godt råd er at få jer et safeword - altså et ord eller en frase der betyder at legen skal stoppe. 

Skrevet

Eventyrmanden skrev, for 45 minutter siden:

Et andet godt råd er at få jer et safeword - altså et ord eller en frase der betyder at legen skal stoppe. 

Eller gesture, altså bruge hænderne til at sige 'stop'. Det kan være svært at sige et safeword, hvis man har en pik langt nede i halsen :D

Skrevet

Få  talt  om  hvad  der  er  go  og  no-go  således  I kommer  endnu  tættere  på  hinanden.  Min  erfaring  er,  at grænser  rykker  sig  med  tiden og  at  man  gerne  må nærme  sig  grænsen,  men  helst  ikke  skal  overskrides. 

Kan  kun  bakke  op  om  at  I har  et  stop-ord,  så  I begge  kan  lege  uden  hele  tiden at  skulle  være  usikre  på  om  grænsen  overskrides. 

God fornøjelse til jer,  det er  et  spændende  univers 

Skrevet
Snowkissed skrev, for 2 minutter siden:

Eller gesture, altså bruge hænderne til at sige 'stop'. Det kan være svært at sige et safeword, hvis man har en pik langt nede i halsen :D

Du har helt ret!

Jeg har også haft god erfaring med at bruge 2 safewords - et der betyder at legen skal stoppe omgående og et andet der betyder at legen godt må fortsætte, men ikke må blive vildere. 

Skrevet
  • Author

Tak for input. Vi har også talt safeword. Udfordringen er bare at jeg er opmærksom og på ingen måde ønsker at gå ud over grænsen hvor et safeword skal i brug. Ved det er en underlig balance for man vil jo gerne trække grænsen til det helt rette punkt. Og ønsker på ingen måde at hun er grænseløs :wink:

Skrevet

Virkeligheden er at der nok er ligeså mange måder at lege på som der er BDSM udøvere :-)

Dit dilemma er at du er usikker på hvor hendes grænser er - i hvert fald til du har været derude første gang -  og det er hun med garanti også - altså usikker.

Så op i helikopteren - lav en aftale om magtforholdet, hvad der skal prøves, hvad der er go & nogo. Safewords i forskellige udgaver kan være med men skal jo ses som en nødbremse og KAN nogen gange føre til at legen går for langt, fordi den dominante jo kan tænke at alt er godt mens den submissive ikke vil udløse den downer et stopord giver.

Kun erfaring hjælper. Men en kontrakt er en god ting. Skriftlig, på papir og aftal jeres fælles syn på ovenstående. Højtidelig underskrift.
Om lidt vil  I helt sikkert ønske at lave den om efter jeres indhentede erfaringer, så itererer man endnu en gang og sådan fremdeles :-)

Det løser ikke problemet - som alle oplever som sagt - men sætter en ramme.

Skrevet
Midtby skrev, den 13.11.2024 at 18:04:

(…)

mit dilemma er følgende. Jeg syntes selv jeg tager godt fat, at piskeslagene er bestemte. Vi har en god kemi og snakker om alt, og hun giver udtryk for at hendes grænse ikke er nået i forhold hvad vi laver. Skal siges at udover piskeslag, klemmer og fiksering er vi begge ret vilde med at hun udøver gagging dybt på mig. 

(…)

men når udløsningen så kommer, så trækker jeg mig ud og kommer i hendes mund og på hendes ansigt.

skal jeg gøre som jeg siger, komme dybt i hende med risiko for at det bliver for voldsom en oplevelse for hende, har trods alt sagt det under akten ! Eller skal jeg følge min intuition og tænke det kan blive for grænseoverskridende ?

(…)

Howdy, du lyder da som en heldig fyr her.

Jeg tænker måske umiddelbart mere, at det kan være det med blindfold, brug af pisk og brug af reb eller fiksering som du kalder det, der kan grænseoverskridende end hvor du kommer?

Som med så meget andet handler det vel om, hvad begge parter er okay med og hvad i ligesom har snakket om. Nogle gange kan der ligesom være en meget fin balance mellem, hvornår sex der måske er lidt hårdt bare er ekstra skønt og så hvornår det ligesom bliver for meget.

Man ved det aldrig helt og den fornemmelse eller det indtryk man har af, hvad den anden kan lide er ikke altid korrekt. Jeg tror, at du kalder det intuition. Så nogen ville måske håbe på lidt vildere sex, andre det modsatte. Jeg tænker måske bare det handler om at få talt om det med den anden person – jeg ville dog nok mere tænke på selve BDSM-delen altså f.eks. brug af reb og pisk og hvordan det ligesom er? Jeg gør det dog ikke rigtig i BDSM selv.

Held og lykke med jeres løjer :)

Redigeret af ChrisAdams

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.