Hop til indhold

Nogen der har fået besøg af hende?

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har fået besøg af hende her før? 

Hun har tidligere haft en anden profil med andet navn og lidt andre billeder, men samme profiltekst.

Hun var igår i mit område, og tog derfor kontakt med hensigten til et besøg.

Hurtigt svar osv, skriver efter et par beskeder frem og tilbage om en overførsel på 500,- på mobilepay som depositum da hun tidligere er blevet brændt af, skriver så tilbage at jeg ikke vil overføre og garantere at jeg er seriøs.

Får et Okay tilbage, og skriver derefter lidt videre og arrange tid og sted, får tilbage melding at hun kan være der om en time, for så at skrive en halv time før at hun ikke kan komme før der er overført 500,- kr. 

Så nogen der har haft held med hende eller er det bare svindel og humbug? 

https://annoncelight.dk/showad/413182

Skrevet

Aldrig betale upfront og slet ikke til den slags annoncer.

Forøvrigt ville jeg blive bims i låget over at skulle tage stilling til "hendes" 5 minutters menukort

Skrevet
  • Author
Huntman skrev, for 4 timer siden:

Aldrig betale upfront og slet ikke til den slags annoncer.

Forøvrigt ville jeg blive bims i låget over at skulle tage stilling til "hendes" 5 minutters menukort

Jeg har stødt på hendes annonce et par gange, og ja det er noget af et menukort, jeg  tænkte på fakta reklamen "det tager kun 5 minutter og handle i fakta, men vi ser gerne du bliver lidt længere"

Jeg besluttede bare igår at booke en tid, som så ikke blev til noget, da jeg ikke ville betale depositum, efter 1 forespørgelse omkring dette, blev der aftalt videre hvorefter der kom endnu et krav om det, efter aftalen "var i hus"

Så det er mere om det hele er svindel eller noget reelt har haft fået besøg og en aftale i hus.

Og hvis ikke så denne tråd kan stå som en advarsel 

Skrevet

Jeg har haft besøg hende et utal af gange igennem det seneste år. 

Hun er bestemt ikke fake. 

Jeg er ret sikker på, at hun ikke er typen der snyder. Hun virker meget uskyldig, og ret genert. Dog har hun et rigtig smukt ansigt og en dejlig krop. 

Hun har dog aldrig spurgt mig om forudbetaling.  Så den del er jeg lidt overrasket over. 

Jeg har før prøvet, at GP'er beder om forudbetaling, hvis man har aflyst en aftale. 

Jeg ville have besøg af hende i tirsdags, da hun åbenbart stopper i branchen i år. Men hun kørte desværre ikke i mit område.  Jeg har en aftale med hende senere idag. Så kan jeg evt spørge hende om hvad det handlede om, og hvorfor hun har spurgt til forudbetaling, så kan jeg evt vende tilbage med et svar. 

Redigeret af xazia

Skrevet

Hun er super fræk og man kan sagtens stole på hende Jeg har besøgt hende flere gange og har haft besøg af hende hun er reelt nok super sød nemt at snakke med super dejligt og med på det værste

Skrevet
tor johansen skrev, for 3 timer siden:

Hun er super fræk og man kan sagtens stole på hende Jeg har besøgt hende flere gange og har haft besøg af hende hun er reelt nok super sød nemt at snakke med super dejligt og med på det værste

Tillykke med dit første opslag, her 3 timer efter, at du oprettede din profil.

Skrevet
Huntman skrev, den 14.11.2024 at 10:47:

Tillykke med dit første opslag, her 3 timer efter, at du oprettede din profil.

Hvad mener du helt præcis med det

Skrevet

Betal ALDRIG forud

Skrevet
Xlarge skrev, for 1 time siden:

Betal ALDRIG forud

Blive med hende kan man altså godt betale både depositum og betale forud og stadig overholder sine aftaler

Skrevet

Jeg glemte, at vende tilbage med et svar. 

Jeg spurgte hende ind til forudbetalingen under mit sidste møde med hende og hun fortæller så, at hun altid notere på sin telefon,  hvis folk brænder hende af eller virker meget useriøse. 

Det er det eneste tidspunkt hun beder om forudbetaling.  

Jeg syntes enlig det er fair nok. 

Som sagt har jeg aldrig betalt forud for en aftale med hende. 

Hvis nogle af jer havde mødt hende, så ville i også vide, at hun ikke er typen der snyder eller bedrager. 

Skrevet
xazia skrev, for 1 minut siden:

Jeg spurgte hende ind til forudbetalingen under mit sidste møde med hende og hun fortæller så, at hun altid notere på sin telefon,  hvis folk brænder hende af eller virker meget useriøse. 

Hvis nogle af jer havde mødt hende, så ville i også vide, at hun ikke er typen der snyder eller bedrager. 

Må jeg sende et besked til dig privat

Skrevet
tor johansen skrev, Lige nu:

Må jeg sende et besked til dig privat

Ja.  du er velkommen. 

Skrevet
  • Author
xazia skrev, for 22 timer siden:

Takker for tilbagemelding, mit opslag var som sådan heller ikke for at hænge hende ud

Var mest bare for at finde ud af om hun var reel nok, og om det var normalt at hun kunne finde på at høre om depositum.

Tænker ikke jeg har været noteret hverken som useriøs eller har prøvet at brænde hende af, da det var første kontakt med hende, og første gang jeg har set hun har været på LF.

Det var bare at hun forhørte om depositum når hun alligevel reklamerede med at være i området jeg var uforstående over for.

Må se om jeg alligevel når at få prøvet inden hun stopper

Skrevet
Fiskens skrev, for 2 minutter siden:

Takker for tilbagemelding, mit opslag var som sådan heller ikke for at hænge hende ud

Var mest bare for at finde ud af om hun var reel nok, og om det var normalt at hun kunne finde på at høre om depositum.

Tænker ikke jeg har været noteret hverken som useriøs eller har prøvet at brænde hende af, da det var første kontakt med hende, og første gang jeg har set hun har været på LF.

Det var bare at hun forhørte om depositum når hun alligevel reklamerede med at være i området jeg var uforstående over for.

Må se om jeg alligevel når at få prøvet inden hun stopper

Det synes jeg du skulle gøre for du vil virkelig fortryde det hvis du ikke gjorde det

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.