Hop til indhold

Lån, åger, afpresning, DØMT

Featured Replies

Skrevet

Det er et dårligt tegn, når ens lån bliver solgt videre til 'fremmede mænd.':wacko:

Skrevet

Det passer simpelthen ikke. Alle der jævnligt læser med herinde ved, at det kun er udenlandske piger der er handlede. :ph34r:

Stakkels pige i øvrigt. Det er ikke sjovt at komme i rockerkløer.

Skrevet

Det siger en del om hullerne i vores samfund at en ung pige låner penge i en fb gruppe og at hun gennemgår alt det uden at få den hjælp hun skulle have haft :wacko:

Skrevet
wag skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke sjovt at komme i rockerkløer.

Det kom hun så heller ikke - og gælden blev aldrig solgt videre.

Det var manden som startede med at låne hende penge, som var eneste involveret i de trusler og afpresning som den stakkels kvinde blev viklet ind i.

I hele det efterfølgende forløb, hvor han fortalte at han havde solgt gælden, var det altid ham der hentede pengene til de fiktive bagmænd, som var profiler som han havde oprettet.

Disse profiler (ham) tvang hende ud i prostititon, og ud af artiklen, så fremgår det at hun har afleveret et pænt 6-cifret beløb til det møgsvin, inden hun endelig meldte det til politiet, og dette efter 7 gange indlæggelse på psyk-afd. og 2 selvmordsforsøg.

Skrevet

Nu kan jeg desværre ikke læse artiklen da jeg ikke abonnerer på nordjyske, men hvis han har udgivet sig for at være rocker, så skal han heldigvis nok få det hyggeligt i fængslet 

Skrevet
  • Author
Frileg skrev, for 45 minutter siden:

Nu kan jeg desværre ikke læse artiklen da jeg ikke abonnerer på nordjyske, men hvis han har udgivet sig for at være rocker, så skal han heldigvis nok få det hyggeligt i fængslet 

HAr du prøvet? Jeg har IKKE abonnement og kan udmærket læse.

Skrevet
TordenSkjold skrev, for 1 minut siden:

HAr du prøvet? Jeg har IKKE abonnement og kan udmærket læse.

Ja. Mærkeligt, jeg kan kun læse ned til "Men der gemte sig en modbydelig hemmelighed bag de andre mænd"

Skrevet
Frileg skrev, for 10 minutter siden:

Ja. Mærkeligt, jeg kan kun læse ned til "Men der gemte sig en modbydelig hemmelighed bag de andre mænd"

Så er vi to :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.