Hop til indhold

Sød Indisk Tøs fra Sønderborg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Ja vil høre om der er nogen som har besøgt hende. Jeg havde en aftale med hende og var der men blev brændt af. Hun lyder spændende men ved ikke om det er en fake..

Skrevet

Har prøvet det samme desværre. Så tror hun er fake

Skrevet

Jeg har haft skrevet og spurgt til billeder og priser. Første gang intet svar, men har fået nu. Priserne virker reelle, men billederne tændte ikke mig så meget. Jeg tror hun er ægte nok, men kommer da i tvivl hvis andre har oplevet at blive brændt af.

Skrevet

Har stået på den adresse hun siger man skal en mørk aften, så skriver hun at hun ikke tror på det og siger det er for  useriøst og ikke svare 

Skrevet

Jeg har kun mødt hende i bil. Hun var sød og havde ikke travlt. Jeg fik priser og billeder ret hurtigt. 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg kan se at man nu kan besøge hende i hendes lejlighed. Nogen der har været der?

Skrevet

Underligt at hun ikke har billeder eller en beskrivelse af sig selv i annoncen :blink:

Er det på alles bucket liste og være sammen med en indisk pige:ph34r: ?

heller ingen priser? Den slags annoncer kan jeg slet ikke lide....

Skrevet

Ja, du har ret, Arturo, det er da ønskværdigt med så meget info som muligt. Det er jeg jo enig i. Men det er bare osse ret spændende at man ikke ved så meget og det er sådan lidt et detektiv arbejde. Det giver i hvert fald mig et kick. Jeg læser gerne info herinde, og det behøver ikke være 100 pct positive erfaringer for at jeg kan få en god oplevelse. Synes det tit er kinky med sådan en blind-luder-date.

Prislejet vil jeg gerne kende før mødet

Skrevet

Fuldstændig enig med at der ikke behøver være kun positive oplevelser. Min erfaring er at meget beror på kemi mellem GP og kunder. 

Skrevet
StolteP skrev, den 26.12.2024 at 08:48:

Jeg kan se at man nu kan besøge hende i hendes lejlighed. Nogen der har været der?

Ja, jeg besøgte hende for ca. 2 måneder siden i hendes lejlighed. Pigen er reel og flink nok, service er ok, men jeg er ikke sikker på at kemien rigtig var der, så oplevelsen var ikke overvældende for mit vedkommende. Men der er altså intet fordækt ved hende, jeg tror bare hun værner om sit privatliv. 

• 3 months later...
Skrevet

Jeg har en tid i aften, har snakket med den søde pige to gange idag, virker seriøs og sød og adresse er sendt dog ved hun ikke om hun tager 1000 eller 1500 for en time.  

Skrevet
Slikkeprins skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har en tid i aften, har snakket med den søde pige to gange idag, virker seriøs og sød og adresse er sendt dog ved hun ikke om hun tager 1000 eller 1500 for en time.  

Glæder mig til at hører noget positivt,  eller negativt 

Skrevet
  • Author
Arturo skrev, den 1.4.2025 at 17:37:

Glæder mig til at hører noget positivt,  eller negativt 

Hvordan var besøget hos hende

Vil du anbefale mig at besøge hende

Skrevet

Jeg måtte rykke aftalen til dagen efter også har har jeg ikke kunne få fat i hende siden. Øv

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.