Hop til indhold

Ny chance for trekant med amatør

Featured Replies

Skrevet

Så et chancen her igen.

Og nu kan jeg frasorterer en del useriøse...

Er der en frisk fyr mellem 35 og 55, der vil være med til en trekant med en fræk amatør kvinde på i eftermiddag ca 16.30. i Indre by i København.

Hun er 37 år og lidt curvy. Hun er til det hele... Og er 100% ren amatør... 

Jeg styrer og dominerer hende og du knepper og leger med hende. Hun skal have en belønning for sin indsats. 

Skriv kun hvis du er seriøs og diskret og en god fyr med pli.

M

Skrevet

Var den heldige vinder af dagens event. Fed trekant med en skøn villig og lydig tøs. Tak for deleren Mulle Mand. Næste gang skal tøser have en rigtig omgang dp.

Skrevet

Nå, jeg må hellere uddybe lidt. I går måtte jeg hurtigt videre til familiearrangement, hvor jeg sjovt nok sad med et smørret smil på hele aftenen. Det var det naturligvis en god forklaring på, men som nok ville få kaffen til at gå i den gale hals rundt om bordet.

Jeg var vist heldig at støde på Mulle Mands opslag inden nogen andre, i hvert fald kom der hurtigt svar og vi fik en aftale i stand. Det foregik i København K, men stedet holder jeg for mig selv. Dog lidt pikant at det skulle være privat og øjesynligt i et bofællesskab....spændende ny oplevelse på vej, hvad mon bofællerne ville tænke? Jeg ankom til cafe tæt på, og fik skrevet til Mulle Mand, at jeg var ankommet. Hurtigt kom han, og vi hilste venskabligt og gik straks mod syndens hule, hvor festlighederne skulle foregå. Tøsen lå klar og blindfolded på sengen, så jeg smed tøjet i en fart og gik ombord (huskede dog lige at hilse og spørge om hun var OK med setuppet - note til alle). Eller rettet VI gik ombord, da Mulle Mand som galant vært sørgede for at være med, og samtidig generøst delte tøsen med mig. 

Herefter var der fest i alle huller, hun blev betjent af os to fyre plus diverse legetøj og smæk for alle skillinger. Jeg tror at eneste standardvariant vi ikke kom helt i mål med var en god omgang DP, men det må vi følge op på næste gang. Jeg sluttede af med at tage hende i røven mens hun suttede Mulle Mand i mål. 

Tak til jer to for en fed oplevelse - jeg leger gerne med igen, og i andre set ups, men dette var i sig selv 100% en gentagelse værd.

H

Redigeret af Hedonisten

Skrevet
Mulle Mand skrev, den 13.11.2024 at 10:50:

Så et chancen her igen.

Og nu kan jeg frasorterer en del useriøse...

Er der en frisk fyr mellem 35 og 55, der vil være med til en trekant med en fræk amatør kvinde på i eftermiddag ca 16.30. i Indre by i København.

Hun er 37 år og lidt curvy. Hun er til det hele... Og er 100% ren amatør... 

Jeg styrer og dominerer hende og du knepper og leger med hende. Hun skal have en belønning for sin indsats. 

Skriv kun hvis du er seriøs og diskret og en god fyr med pli.

M

Det lyder spændende setup;) vil gerne hører mere hvis I holder noget igen:wink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.