Hop til indhold

Razzia, Randers og Grenaa

Featured Replies

Skrevet

uh...det kan være den unge ved My Pinge masage Klinik... jeg ved det ikke, men da jeg skulle betale med mobilepay, var det ikke hendes eget nummer, så bliver man mistænksom...men jeg tænker også, altså, jeg kunne aldrig finde på at melde nogen, de forsøger jo at overleve og sende penge hjeme til børn og familie....

Skrevet
Jankanda skrev, for 4 timer siden:

uh...det kan være den unge ved My Pinge masage Klinik... jeg ved det ikke, men da jeg skulle betale med mobilepay, var det ikke hendes eget nummer, så bliver man mistænksom...men jeg tænker også, altså, jeg kunne aldrig finde på at melde nogen, de forsøger jo at overleve og sende penge hjeme til børn og familie....

Den du tænker på, har jeg bestil tid ved i morgen, så bliver det nok "mutter" selv, men gør ikke noget foretrækker en dejlig moden 

Skrevet
KJP skrev, den 13.11.2024 at 15:44:

Den du tænker på, har jeg bestil tid ved i morgen, så bliver det nok "mutter" selv, men gør ikke noget foretrækker en dejlig moden 

- vil da godt høre mere om dit besøg, er den unge væk og hvordan er den ældres ydelser? ...jeg foretrækker faktisk selv en moden, gerne buttet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.