Hop til indhold
Guest Lømmel87

Tips og råd til at forføre min 64-årige nabo (K)

Recommended Posts

Guest Lømmel87

Hejsa :) 

Jeg er en 37-årig, moden, pæn og respektfuld mand. Jeg er single og det samme er min nabo, en 64-årig fraskilt kvinde som jeg har et godt forhold til. Vi har aftalt at drikke en øl eller to sammen engang og hyggesnakke. Jeg har lyst til at gå i seng med hende og det tror jeg der er god sandsynlighed for hun også gerne vil. Søger derfor lidt tips og tricks til at "seduce a granny next door". Udover det åbentlyse som fx tage den med ro så man ikke fremstår desperat, være respektfuld, give komplimenter, og lytte til hende. Hvad er jeres erfaringer med at score en ældre kvinde? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lømmel87 skrev, for 3 timer siden:

Hvad er jeres erfaringer med at score en ældre kvinde? 

De 3 gange, jeg har prøvet det, var det netop ved at lytte (savner mange kvinder åbenbart). Fælles interesse, sfære. Hvilket I allerede har lidt ved at være naboer (og muligvis single med et fysisk behov).

Det kan ske af sig selv over et møde eller 3. Ellers lyt, husk, observer. Hvad taler hun om. Hvad kan hun lide. Og prøv at 'forkæl' hende med, som du sagde, komplimenter. Fuld opmærksomhed.

Evt en overraskelse/buket/mangler hun noget til haven/huset/hobbies. Har hun haft en drøm fx om at rejse et sted hen (bog eller de der små rejsepakker). Eller se noget (natur, udstilling, Aros, juletur). Kan tit være en god måde at finde noget fælles på og samtidig 'invitere sig selv tilbage' ala kvinder, der glemmer deres taske.

Hvis hun har et fysisk behov, som jeg har erfaring med, kram, berøring, ae kort kan antænde noget. Det og komplimentere hende (fysisk) og fortælle, du nyder Jeres snakke, kan også antænde ting, både tryghed, lyst og følelse af at hun er særlig.

Men kun DU kender hende og ved, hvad type, hun er. Bramfri, sky, stille, tales om eks eller savn eller praktiske ting eller emotionelle tig, hobbies.....deri har du nok viden til at 'lægge en strategi'. Medmindre du bare er dig selv og det, der sker eller kan ske, sker. Automatisk.

Lyder som taktik for en lømmel. Men du er jo også en bette lømmel87. 

Redigeret af nillerniller

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk, at hun også er din nabo bagefter - så vær ærlig og behandl hende ordentligt - det tror jeg også, du gør.

Vis hende din lyst i kropssprog og væremåde - hun har måske lyst til dig, men tør ikke tro på det. Og hun vil sikkert gerne være lidt diskret om at have lyst til en så ung mand, især over for sin familie, men også andre naboer.

Med mindre altså, hun lige er den type...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu hvor det snart er jul, er det jo oplagt at invitere på gløgg og æbleskiver. Du skal selvfølgelig også have et par juleøl på køl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lømmel87 skrev, for 11 timer siden:

Hvad er jeres erfaringer med at score en ældre kvinde?

Jeg har en kaffeveninde på ca. samme alder som mig - dvs. også mit i 60erne - og hun er meget bramfri og siger af og til at vi såmænd godt kunne være kærester, når jeg har gjort hende nogen tjenester som handyman. Nu er hun så meget overvægtig og handicappet - så ikke lige en jeg ville hoppe i kanen med - men i dit tilfælde ville jeg nok også prøve at være lidt bramfri og sige nogen lignende - og så når lejlighed byder sig - giv hende nogen kraftige kram, et kys på kinden og sig du elsker hende - og om hun ikke har lyst til at få lidt gang i lagnerne sammen med dig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 22 minutter siden:

men i dit tilfælde ville jeg nok også prøve at være lidt bramfri

Jeg er enig!

Kvinder i den alder har prøvet og hørt ALT - tro mig!

De gider ikke dansen om den varme grød - det er tiden alt for kostbar til. Bare det at hun har sagt til en lille bajser og lidt smalltalk - siger mig at hun har "åbnet døren" for dig. Så du skal bare ind ad den (døren altså) :lol:

Hvis hun siger nej kan i vel godt være gode naboer alligevel - i er jo voksne mennesker :)

Håber at høre om hvordan det gik - held og lykke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lømmel87
Needy skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er enig!

Kvinder i den alder har prøvet og hørt ALT - tro mig!

De gider ikke dansen om den varme grød - det er tiden alt for kostbar til. Bare det at hun har sagt til en lille bajser og lidt smalltalk - siger mig at hun har "åbnet døren" for dig. Så du skal bare ind ad den (døren altså) :lol:

Hvis hun siger nej kan i vel godt være gode naboer alligevel - i er jo voksne mennesker :)

Håber at høre om hvordan det gik - held og lykke!

Så jeg skal lade være at pakke tingene for meget ind? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lømmel87 skrev, for 1 minut siden:

Så jeg skal lade være at pakke tingene for meget ind? 

Helt klart!

Kemien skal selvfølgelig være der - hvis du kan fornemme at i griner af de samme ting og hun ikke virker afvisende eller reserveret - synes jeg bare du skal sige det som det er.

Men vent til efter en sjus eller to - man er altid lidt nervøs i starten - men når du synes i har fundet "takten" så bare sig det :)

Men gå ikke for hurtigt frem!

Min kone var ældre end mig - og hun gad sgu ikke bruge tid på alt muligt sniksnak :lol:

Held og lykke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lømmel87

UPDATE: Det vidste sig at hun også havde lyst mig, især efter en flaske rødvin. Så efter en times hyggesnak og grinen var vi begge rimlig enig i hvad der skulle ske. :) Hun rakte op under hendes slåbrok og gnubbede hendes gamle fisse udenpå hendes trusser og fiskede dem af hende bagefter. Hun smed sin slåbrok og jeg smed tøjet. Spurgte hende hvornår hun sidst have fået slikket fisse og hun var i tvivl om hun nogensinde havde prøvet det. Slikkede hendes behårede 65 år gamle fisse, grundigt og længe og det kunne hun lide. Hun var virkelig liderlig og tændt. Hun var ikke ret våd i starten men det ændrede sig da jeg begyndte at suge hendes klitoris med en finger op i hende. Med en langefinger op i hende mærkede jeg hende blive rigtig våd. Tror hun blev overrasket da jeg begyndte at suge/sutte hendes klitoris fordi hun gav et lille spjæt og udstødte et overrasket "Uh!". Min pik var super hård efter at slikke en gammel dame på hendes sofa. Vi stønnede begge højt da jeg stak min pik op i hende. Lidt efter satte hun sig på alle fire og jeg tog hende bagfra. Den rødvin susede rundt i vores kroppe og gjorde os begge liderlige. Var tæt på at komme så jeg trak min pik ud og gav den en pause og slikkede hende i mellemtiden. Hendes spisebord har en perfekt højde til sex, så hun satte sig op og spredte benene.  Hendes gamle fisse smaskede da jeg begyndte at kneppe hende på bordkanten. Jeg kneppede hende hårdt til sidst indtil jeg gav et højt brøl og min pik eksploderede oppe i hendes fisse. Vi har efterfølgende haft sex flere gange, og hun joker lidt med at jeg er hendes slavedreng/legetøj, hehe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt at du fik hul på “bylden” . Og så sparer du jo pengene, både til transport og GP’en. Win win oveni at nabokonen er glad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skøn fortælling, Lømmel87 :P

Jeg render med de samme tanker omkring en meget velholdt 63 årig, på jobbet. Vi snakker rigtig dejligt og jeg har besøgt for at lave lidt handyman job, som tog 5 minutter, men ville ha' kostet spidsen af en jetjager, hvis hun skulle ha' bestilt officiel hjælp ;)

Hører gerne en skøn beretning mere fra dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

min nabo er en dame på ca 82, hun er pæn af sin alder, gad godt hun....ja vi bor i en klynge rækkehuse, har set et par af de andre mænd besøge hende diskret med pænt tøj på....i starten var hun interreseret i om jeg var gift og om jeg havde en dame ellers, på et tidspunkt sagde, hun, ja jeg er nok for gammel til dig, hmm tænkte jeg ikke til det frække, hun er en pæn lille nips med store bryster og pæn suttemund...når vi snakker rører hun ved min arm. Nå, men der sker nok ikke noget, jeg er en ung mand på 60.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mejer skrev, den 7.4.2025 at 15:00:

Nå, men der sker nok ikke noget, jeg er en ung mand på 60.

Det lyder da til, at det er op til dig selv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

min nabo er en dame på ca 82, hun er pæn af sin alder, gad godt hun....ja vi bor i en klynge rækkehuse, har set et par af de andre mænd besøge hende diskret med pænt tøj på....i starten var hun interreseret i om jeg var gift og om jeg havde en dame ellers, på et tidspunkt sagde, hun, ja jeg er nok for gammel til dig, hmm tænkte jeg ikke til det frække, hun er en pæn lille nips med store bryster og pæn suttemund...når vi snakker rører hun ved min arm. Nå, men der sker nok ikke noget, jeg er en ung mand på 60.

Se da bare at komme i gang “unge mand” vi lever kun én gang……:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa, Lømmel skriver her fra en ny profil. Slettede min profil men fortrød, så jeg oprettede en ny. Min nabo er virkelig liderlig og elsker når jeg slikker hendes behårede, gamle og våde fisse. Mmmm. Elsker det spjæt og hvin hun giver når jeg begynder at suge hendes klitoris med en pegefinger op i hende. I starten spurgte hun om hun ikke lige skulle vaske sin fisse inden, men jeg forklarede hende at jeg nok skulle slikke hende fuldstændig ren så vi kan spare på vandet. ;) Hun siger at hun aldrig er blevet slikket før, og at sex altid var ensformigt og hurtigt overstået i missionærstilling førhen. Hun troede ikke hun kunne blive våd men det kan hun! Og især da jeg præsterede at slikke hende til orgasme en dag. :D "AHHH.." lyder der højt fra os begge når min pik smutter op i hende. "Shit hvor er du våd, Marianne!" sagde jeg overrasket første gang. Startede i missionær, så lagde vi os på stuegulvet og jeg tog hende mens vi lå i ske. Så kom hun op på alle fire og blevet taget bagfra hvilket fik hende til at stønne endnu mere. Hendes sofabord solid og robust og hun lagde sig med spredte ben. Jeg kyssede hende mellem benene og kneppede hårdt og hurtigt til sidst. Jeg gav et kæmpe brøl da min pik eksploderede i hendes fisse og et stort smil bredte sig på hendes læber. Vi lå og kyssede lidt inden jeg trak mig ud, og nyd synet af min sæd løbe ud af fissen og ned mellem ballerne på hende. Fantastisk dejlig nabo når man har en fetish for ældre liderlige damer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hende ville jeg sige : hun er bestemt interesseret. 
så tag du bare lidt initiativ. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare jeg havde sådan en nabo!!!

Giv endelig besked hvis i skal have hjælp en dag hvor hun gerne vil prøve 2 fyre??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...