Hop til indhold

Marc Weber

Featured Replies

Skrevet

Hej eroguide,

Vi er en gruppe venner der søger en frisk nørdet pige der kunne være nøgen dungeon master for et DnD oneshot.

Super niche, og nok svært at finde, men vi har længe talt om at det kunne være sjovt.

Om det er på engelsk eller dansk gør ingenting. Vil kræve en der er inde i DnD regler og er frisk på at eksperimentere lidt.

Skrevet
marcweb skrev, for 11 timer siden:

Hej eroguide,

Vi er en gruppe venner der søger en frisk nørdet pige der kunne være nøgen dungeon master for et DnD oneshot.

Super niche, og nok svært at finde, men vi har længe talt om at det kunne være sjovt.

Om det er på engelsk eller dansk gør ingenting. Vil kræve en der er inde i DnD regler og er frisk på at eksperimentere lidt.

https://annoncelight.dk/showad/414758

Pixie er ikke nogen nørd, men hun er en frisk pige der løber på rulleskøjter og er helt sin egen (se bl.a annoncen) på den gode måde. Hun er supersød og hvis I spørger pænt tænker jeg hun vil give jer et seriøst svar.

Om hun kender reglerne aner jeg ikke, men hun er super kvik, så jeg tænker hun vil kunne lære dem :)

VH

TheRealPeter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.