Guest nr21 Skrevet 6. Marts, 2014 Hejsa! Jeg har længe haft lyst til at gå ned til nogle glædespiger i kollektiv/klinik. Jeg har kigget på deres menuer og cocktails. Men synes aldrig at se noget der passer helt til mig. Kunne godt tænke mig bare at lege ved kvindens bryster og mærke hendes balder. Se hendes flotte krop, beundre den og måske være heldig at få et kys ved kemi. Har derved måske kun brug for at være derinde i 20 min eller sådan? Ringede på et tidspunkt til nogle, der sagde de man skulle bestille en halv time. En halv time koster altså 1100kr. Synes det virker voldsomt når man kan få fransk/dansk for 800 måske er det bare mig som er underlig? Men vil gerne starte med noget stille. Nogle gode råd? Anbefalinger til søde piger 18-30 år. Gerne hos dem på fyn :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2014 Jeg tror bare du skal ringe til nogen flere. Der er da helt sikkert piger der vil elske at få 5-800 kr for at nøjes med blidt at blive berørt og kigget på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 827 Skrevet 6. Marts, 2014 Vi kan jo alle sammen få lyst til lidt alternative ønsker, og så kan det være svært at gætte prisen: Fra "Rat Race": Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2014 Vi kan jo alle sammen få lyst til lidt alternative ønsker, og så kan det være svært at gætte prisen: Fra "Rat Race": '> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 6. Marts, 2014 som oftest betaler du for pigernes tid i højere grad end for de "billige" ydelser... men hvis det var mig ville jeg nok tage det samme som for den billigste quickie og det er 500 for 15 min så har du betalt for min tid og samtidig fået netop det du ønsker.. så det er nok en ok passende målestok for hvad der er op og ned i pris... jeg kysser så ikke så du skal nok regne med merpris for det hvis det skal med i pakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nr21 Skrevet 7. Marts, 2014 I skal have tak for svarene :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg