Hop til indhold

Nogen der har været forbi Jasmin Aarhus?

Featured Replies

Skrevet

Hun er 10/10

Sindsyg lækker spansk kvinde, ægte autentisk og nede på jorden. Ægte bryster og fræk røv og wow nogle vilde øjne hun har, og de sødeste smil. Det bliver ikke bedre med en ægte smukhed fra spanien.

Kan varmt anbefale hende

Sted er også rent og diskret (10/10). 

Jeg blev modtaget her til aften af den frækkeste spanioler i døren med lange stiletter og jeg er blæst over og har kæmpe smil efter besøg skynd jer hun er her kun par dage og vær sød ved hende så hun kommer tilbage til danmark

Skrevet
bonum in lectulo skrev, for 11 timer siden:

Nej

Du ved godt at bruger beder folk om at bidrage, fra dem der har besøgt GP, @bonum in lectulo og at han ikke beder alle individuelt om at svare, hvis de IKKE har noget at bidrage med. Din besked hjælper ingen.

Skrevet
VikingLeo skrev, for 9 timer siden:

Hun er 10/10

Sindsyg lækker spansk kvinde, ægte autentisk og nede på jorden. Ægte bryster og fræk røv og wow nogle vilde øjne hun har, og de sødeste smil. Det bliver ikke bedre med en ægte smukhed fra spanien.

Lyder som en god oplevelse :)
Kan du evt. uddybe behandlingen lidt, hvordan med det franske? Blev hun naturlig våd, eller skulle der hjælpes til med glidecreme?

Er det i centrum?

• 2 months later...
Skrevet

Først det positive; Nem kommunikation, udadvendt personlighed og god røv.

Det negative; Dårligt blow, evner ud i “ovenpå”/cowboy helt håbløst, maveskind der præger præg af børn og ikke mindst silikonebryster - man kan tydeligt mærke implantater og synlige ar. Hvordan VikingLeo kan forveksle dem med naturlige, fatter jeg ikke. Spurgte hende inden møde om natur/silikone, hvortil hun svarede naturlige…absolut ikke tilfældet. Generelt ikke så lækker som billederne antyder. 

Gentagelsesfare = 0%

Redigeret af chrisvero

Skrevet

Hello everyone ! I feel compelled to respond to this false negative review about me. It is not my fault that you only took 15 minutes and you would have wanted more things than that. You came around 00:00, close to the end of the program. I didn't refuse to sit on top, I just asked you after sitting if we could change the position. If I didn't give you a good oral, why was your d*** lifted very quickly or why you dont say ?Because i just ask , how you like easy or fast , so i do how you will like. My breasts are natural, they were very large before, but I had a breast reduction, that's why there is a sign of the cut. As everyone can see, my pictures are not professional, they are taken with my mobile phone and they represent the reality. And I would have more to say, but I prefer to end here. Kiss Jasmin

Skrevet

Har lige været forbi jeres Jasmin i Vejle, og må sige det er fremragende service, giver et fantastisk blow og sex er godt.

hun har naturlige bryster som er dejlige bløde. 
kan varmt anbefales herfra. 

• 1 month later...
Skrevet

Har netop besøgt Jasmin i Esbjerg,og hun er bare en fræk og smuk ung kvinde. Billeder er 100% hende, og gør hende faktisk ikke helt ret…

hun er venlig, konverserer interesseret og hendes engelsk er meget fint.

vi startede med et lækkert BJ, hvor hun suttede mig stiv, som i rigtigt stiv, inden jeg fik hende vendt rundt i en 69, hvor jeg fik smagt lidt på hendes frække mis… vi sluttede af med en reverse cowgirl og doggy, hvor jeg kneppede hende så hårdt at jeg kom ret hurtigt… varmt og liderligt!

Stedet var rent og diskret, med god mulighed for parkering. Absolut et besøg værd… 

Redigeret af Doogie

Skrevet

Har besøgt Jasmin flere gange, og må indrømme at hendes blowjob er noget nær himmelsk. Fantastisk personlighed og kan varmt anbefale at besøge hende. Hendes billeder snyder på ingen måde. En virkelig smuk kvinde. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.