Hop til indhold

Annonce på Annoncelight - hvordan?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ny og overvejer at lave annonce på AL.

Mange annoncer ser ens ud med tekstype/størrelse og mange emojis.

Er der et sted man kan få hjælp, eller laver man bare selv en og måske kigger lidt ved de andre?

Skrevet

Jeg tror bare du laver din egen, og du kan jo lade dig inspirere af andre, men det er dårlig stil at stjæle.

Sørg for at den reflekterer dig som person og hvad du tilbyder. Gerne med god oversigt over priser og services, so den er nem at læse og forstå.

Held og lykke med det

Skrevet

Jeg vil nok læse lidt af de danske piger herindes annoncer og uden at kopiere dem så læse hvad der er nødvendigt at fortælle. Vil klart anbefale du holder dig fra at virke for perfekt som "Jeg gør dette fordi jeg er træt af dating og jeg bare elsker sex" og diverse. Kort og enkelt, og gør sådan at folk ved du ikke er fake, eventuelt et telefonnummer, den der, add mig på snap er no go for mit vedkommende ihvertfald. Billeder hvor du holder en dansk avis med dato eller lignende så man kan se det er dig og ikke de der modelbilleder mange tager ind hvor man tydeligt kan se de er fundet et eller andet sted på en rumænsk models instagram. Jeg kigger altid efter billederne om jeg tror på de er ægte og jeg kigger på teksten om den virker "virkelig". Mange fake annoncer i spil pt hvor man ikke engang gider læse videre fra første sætning, men man bare kopiere annoncenummeret og tjekker herinde og hvis der ingen anmeldelser er så ruller man videre. Bedste råd er, troværdige billeder, troværdig tekst, men det er kun 5 procent, de sidste 95 procent (fra mit vedkommende, med undtagelser) er at skabe dig et godt ry, få en anmeldelse, bare så man ved du "ægte", for scammers bliver der flere og flere af desværre og synd for folk som faktisk ikke er scammer men bliver trukket ned af det. 

Denne her kan man se er fake på lang afstand for eksempel. 

https://annoncelight.dk/showad/414893 

Held og lykke.

Skrevet

Okay .... tak for svarene, både her og privat beskeder.

Jeg vil kigge på det og overveje lidt. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.