Hop til indhold
badassbluesman

FKK Marienstrasse i Stuttgart (Phönix)

Recommended Posts

Bedste EG-brødre.

 

Vil lige melde ind på banen om FKK Marienstrasse i Stuttgart centrum.

 

Jeg har besøgt stedet 2 gange gennem de sidste par år. Kort sagt om stedet:

 

Stedet: Indgang fra en rimlig stille gade (om aftenen) og så er det ellers op ad mange trapper eftersom stedet er fordelt på 4 etager!

De havde ingen pool/spa (hjemmesiden siger dog de har nu) og kun en halvfesen sauna. Der er dårligt med plads overalt - rummene er små uden støjdæmpende mellem så man føler faktiskt at man ligger sammen med "naboen".

Man betaler 50-55 € for at komme ind og så er der fri bar og snacks :-) 

Det meste føles slidt men på en eller anden måde sådan lidt hyggeligt alligevel.......der er god stemning der.

 

Pigerne: Det koster 50 € at få en pige med sig til en af rummene i en halv time og de er rimeligt fremadrettede. Det er godt og blandet af piger i alle aldre og størrelser og farver.

Jeg havde fornøjelsen af første gang hygge med en pige fra Dom. Republik, alder ca 25 -  hvilket var helt ok og anden gang en helt ung (for ung og uerfaren) fra Rumænien - nok højest 20 år!

 

Selvom der er trangt der - man gnubber sig mod naboen når man skifter om - i bruseren - mødes i koridoren - skal forbi hinanden i opholdsstuen hvor der er et par store sofaer så er der alligevel lidt hjemlig hygge over det på en eller anden måde så jeg kommer nok igen.

 

http://www.fkk-stuttgart.de/indexd.html

 

 

The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...