Hop til indhold

Ginger i Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde længe overvejet et besøg hos Ginger, og valgte at spørge om hun var til anal og oral efter anal (A2M), hvilket hun svarede ja til.  De første sms'er var noget forvirrende men efterfølgende kom der styr på de sidste aftaler.

https://annoncelight.dk/showad/394994

På vej hen til hendes sted, skrev hun ganske uventet om jeg ikke ville hente 2 franske hotdogs på en nærliggende grillbar, og jeg svarede selvfølgelig ja og grinede stille for selv. Efter min overraskelse tænke jeg at det egentlig var en god måde at bryde isen på. 

Ginger kan godt virke noget forvirret, når man møder hende, men hun er rigtig sød og fræk på sin helt egen måde.  Hun havde bare noget kedeligt komfortable træningstøj på, det var ikke aftalt, men jeg synes at gp'er i almindeligt tøj kan være sexede og frække og det var Ginger også.

Jeg fik ikke prøvet anal og så selvfølgelig heller ikke A2M, men det var ligeså meget fordi vi valgte at bruge tiden på noget andet fantastisk sex. 

Der er gik ikke lang tid før Ginger satte sig øverst og blev der det meste af tiden, bortset fra da hun fandt forskellige buttplugs frem. Det var især magisk da hun red mig med en vibrerende buttplug i hendes røv. Det er helt sikkert noget som også skal prøves næste gang hos hende men bare i længere tid :)

Og ja hun skal helt sikkert besøges igen.

Skrevet

Frækt med A2M men øv du ikke fik prøver hende. Nogle der har erfaringer med anal med hende?

Skrevet
mi2000 skrev, 1 time siden:

Frækt med A2M men øv du ikke fik prøver hende. Nogle der har erfaringer med anal med hende?

Det gør mig faktisk ikke noget fordi det var så godt med hende :)

Også er der jo også noget til næste besøg ved hende.

Skrevet
Freddy8830 skrev, for 11 minutter siden:

Er det i Randers by hun træffes ?

Det er vist meget forskelligt. Hun havde lejet en lejlighed i Randers for nogle dage, da jeg var der.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har lige haft en aftale med hende her i aften 30 min. Før skriver hun at hun kommer og 10 min. Før hun skulle komme melder hun fra og siger hun kan komme senere i aften hvilket jeg takker ja til. Nu 2,5 time senere går jeg i seng uden at have hørt en lyd fra hende virker meget useriøs. Jeg er måske også lidt frustreret lige nu har fået 6 afbud på 7 dage fra forskellige piger 

Skrevet
Goakjeld skrev, for 22 timer siden:

Har lige haft en aftale med hende her i aften 30 min. Før skriver hun at hun kommer og 10 min. Før hun skulle komme melder hun fra og siger hun kan komme senere i aften hvilket jeg takker ja til. Nu 2,5 time senere går jeg i seng uden at have hørt en lyd fra hende virker meget useriøs. Jeg er måske også lidt frustreret lige nu har fået 6 afbud på 7 dage fra forskellige piger 

Øv, er ked af dine dårlige oplevelser med afbud og det igår.. Det virker som rene facts useriøst ja, men som en, der har haft fornøjelsen af hende, så vil jeg vove at påstå hun er alt andet end useriøs. Men enig i, at det lyder lidt underligt. Håber ikke der er sket noget. Som forfatteren af tråden siger, vil jeg dog hellere betegne hende som lidt forvirret og flyvsk, men sød og dejlig at være i selskab med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.