Hop til indhold
Pianistinden

Thai massage Av Av Av

Recommended Posts

@Pianistinden man kan jo kun blive lidt fanget, lidt nysgerrig og lidt glad i låget af dine humoristiske og inspirerende indlæg. Tak for dem.

Jeg var på besøg hos en dejlig Thai massøse idag. Jeg havde aftalt behagelig massage, B2B og Lingam massage. Og det repeterede vi lige før hyggen begyndte. 

Nå men behagelig indbefattede så en temmelig dybdegående og intens massage af muskelinfiltrationer i ryg og nakke regioner. Som  vorsen man lod jeg jo selvfølgelig som om det ikke rørte mig det mindste, men det holdt hårdt og jeg bed tænderne sammen. 

Interessant var det at begejstringen, som havde vist sig fra starten sagtens kunne holde gennem disse strabadser og senere udnyttes på passende vis, men når jeg læser dine oplevelser tænker jeg om der er forskel på mænd og kvinder på det punkt eller bare på mennesker, for du kunne jo ikke lige forestille dig at gå fra bearbejdning af muskelinfiltrationer til sex. Det havde jeg ikke det mindste problem med.

Næste gang tænker jeg at bede om “hård massage” 30 min efterfulgt af erotisk massage og hygge. Nå vi får se, men overgangen vil ikke være det mindste problem, tænker jeg:wub:

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 10.11.2024 at 22:33:

Jeg er dybt imponeret over at nogen kan gennemføre sex efter sådan en tur.....især når de fleste mænd opfører sig som om at dommedag er nær ved influenza....jeg forstår ikke mænd :lol:

VI mænd er jo så lette. Jeg har prøvet 4 hånds massage for nogen år siden i Hillerød. Jeg blev lokket til "2 piger på den halve tid - til den samme pris".. Fedt tænkte jeg - whats not to like. De 2 skønsakker startede fint nok, men efter et stykke tid kravlede de ligesom ned i hver sin ende af mig - og så startede "bytterriet". Med bytteri mener jeg, at i 30 min nussede den ene mig mere eller mindre erotisk, mens den anden torturede mig med SINDsyg hård massage.. Sjældent har jeg været så forvirret i mit .. åbenbart ... alt for forvirrede sind.. for jeg havde både lyst til en hel masse sex, og samtigt at indrømme hvad som helst.. . Hell.. blev helt i tvivl om det var mig, der myrde Oluf Palme... Jeg ville ihvertfald have sagt ja, hvis de havde spurgt... 

Men hold ud skønsak, og fin en god massør... Der er så mange, der VIRKELIGT er gode.. en helt masse, der er piv ringe, og nogen få, der har haft sidegeshefts hos Gestapo.. 

Mht influenza.. så forstår jeg ikke hvad du mener med "Dommedag er nær... ".. ?.. "Opfører sig?".. Er ret sikker på, at det er videnskabeligt bevist at mænd kun lige akkurat overlever,  hvis de ikke bliver plejet af en medfølende kvinde med kolde klude...  Hvis de bliver plejet ordentligt og grundigt (tænker lille sølvklokke at ringe med, sygeplejekostume for at få tanker væk fra døden osv) er ManFlu kun som at have en almindelig influenza med brækkede ribben og kramper. 

Anyways. Godt at du fik det bedre af massagen :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 10.11.2024 at 18:19:

På min aften stroll så jeg reklame for denne klinik....dem bliver det så ikke...B)

20241110_181225~3.jpg

Wat Po i Bangkok er kendt som et af de bedste - hvis ikke det bedste sted i Thailand, at få sin uddannelse som massør. De Thai' klinikker hvor personalet eller indehaveren har denne uddannelse, er meget stolte og plejer at være flinke til at hænge massagebeviset fra Wat Po op på væggen i en fin ramme. Det gælder også i Danmark.

Der har du så lidt at gå efter i din søgning. God fornøjelse. 

https://www.watpomassage.com/EN/home

Redigeret af sanook
Fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 14 timer siden:

@Pianistinden 

Nå men behagelig indbefattede så en temmelig dybdegående og intens massage af muskelinfiltrationer i ryg og nakke regioner. Som  vorsen man lod jeg jo selvfølgelig som om det ikke rørte mig det mindste, men det holdt hårdt....

Næste gang tænker jeg at bede om “hård massage” 30 min efterfulgt af erotisk massage og hygge. Nå vi får se, men overgangen vil ikke være det mindste problem, tænker jeg:wub:

Nu ikke så beskeden...be om en hel times hård massage B) I dare you..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 3 timer siden:

Med bytteri mener jeg, at i 30 min nussede den ene mig mere eller mindre erotisk, mens den anden torturede mig med SINDsyg hård massage.. Sjældent har jeg været så forvirret i mit .. åbenbart ... alt for forvirrede sind.. for jeg havde både lyst til en hel masse sex, og samtigt at indrømme hvad som helst.. . Hell.. blev helt i tvivl om det var mig, der myrde Oluf Palme... Jeg ville ihvertfald have sagt ja, hvis de havde spurgt

:lol::lol::lol::lol:

Jeg tænker at du har ret i det med at mænd er nemme og her mener jeg, at idet at i træder ind i klinikken, er det med den ene hånd på dørhåndtaget og den anden hånd om mini me :P.

Måske derfor at i godt kan abstrahere fra smerten, i ved at det ender med sex som var det i lavede aftalen for.

Respekt for det, men det kommer aldrig til at stå på min ønskeliste at et forspil skal være en nær døds oplevelse :lol:

Redigeret af Pianistinden
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

Nu ikke så beskeden...be om en hel times hård massage B) I dare you..

Jeg tog en time massage i mandags hos en grøn Thai…..

Men så måtte jeg afsted til en der også levere ekstra services tirsdag….

Det kan jo blive lidt dyrt på den måde, men hyggeligt er det:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 10.11.2024 at 17:18:

Jeg er nok mest til "Nus mig" massage men det kan jeg ikke finde :D

Hej Pianistinde

det kan du få ved at henvende dig til hvilken som helst seriøs massør, f.eks. en som er tilknyttet et center for fysioterapi. Der kan du nævnte evt. specifikke problemer, eller blot bede om en gang velvære massage (det er det der er nærmest "nus mig" massage)

God fornøjelse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...