Hop til indhold

Diskret hotel i Aarhus?

Featured Replies

Skrevet

Godmorgen :)

Kender I et diskret og dejligt hotel i Aarhus?

Jeg kommer ikke til at hive supermange med op på værelset, 1-3 om dagen, men derfor er det jo dejligt at man bare kan slappe af når man går igennem receptionen med mand nr. 3 :P

Åh ja, og madrassen skal være rimelig fast i det, da min service primært er massage, og det duer simpelthen ikke hvis man bliver "helt opslugt" af sengen :lol:

To kunstudstillinger hiver mig til Jylland, og så kan man jo lige så godt få mødt nogle af de dejlige jyder som har skrevet og spurgt om man kom derop :)

Skrevet

Zleep Hotel Viby er vist ret brugt til det formål. Ligger godt placeret og med virkeligt gode p forhold. Har selv besøgt en GP på stedet uden problemer 

Skrevet

Havnehotellet på Marselishavn. Selvbetjening. 

Skrevet

Hotel Royal, Hotel Atlantic, Scandic City, bruger jeg fx. og de har fungeret perfekt. Helt klart muligt for 2-3 mænd uden nogen har tænkt noget.

Skrevet
Trident skrev, for 23 timer siden:

Havnehotellet på Marselishavn. Selvbetjening. 

Havnehotellet er bestemt ikke anvendeligt til det formål.. En kollega og jeg blev smidt ud klokken 09 om morgenen efter en enkel gæst med en opringning om at de på ingen måder ønskede vores form for forretning der:ph34r:.. Dette på trods af vi havde booket dobbeltværelser begge to og derfor jo gerne måtte have en anden person på værelset.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Havnehotellet er bestemt ikke anvendeligt til det formål.. En kollega og jeg blev smidt ud klokken 09 om morgenen efter en enkel gæst med en opringning om at de på ingen måder ønskede vores form for forretning der:ph34r:.. Dette på trods af vi havde booket dobbeltværelser begge to og derfor jo gerne måtte have en anden person på værelset.. 

Hej Jennifer, jeg er ked af du havde en dårlig oplevelse på stedet. Jeg har kun haft gode oplevelser der, det er så også en del år siden. 

Kh

Trident 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.