Hop til indhold

Uden gummi

Featured Replies

Skrevet

Hej. Er der nogen piger der gør det uden gummi, syntes det kunne være frækt at prøve. 

Skrevet
  • Author
polleplet skrev, for 3 timer siden:

Der er flere. Hvor hænde i Jylland søger du?

Nordjylland. 

Skrevet

Hej polleplet. Så du har besøgt hende og kan du fortælle lidt mere om hende. Jeg har overvejet at besøge hende. 

Skrevet
Brian62 skrev, for 4 timer siden:

Hej polleplet. Så du har besøgt hende og kan du fortælle lidt mere om hende. Jeg har overvejet at besøge hende. 

hende kan du roligt besøge, det er godtnok et par år siden jeg besøgte hende men en dejlig oplevelse

Skrevet
Tabloid skrev, den 10.11.2024 at 06:48:

Jeg har knaldet flere Sugar babes uden gummi!

Hvor finder man suger babes? Har prøvet nogle hjemmesider men er tvivl om ægtheden. Og hvad med tilgangen? Kan man bare oprette sig og så begynde at skrive til piger vedrørende sex?

Skrevet

jeg ved der er nogle på sugardaters.com men de fleste derinde syntes jeg mest er til online og så de fleste nu mere og mere fake nu om dage
men hver sin holdning jo =)

Skrevet
Hvid78 skrev, den 10.11.2024 at 04:24:

Hej. Er der nogen piger der gør det uden gummi, syntes det kunne være frækt at prøve. 

Der er masser

Ikke alle annoncerer det og vær opmærksom. Nogle svindlerer bruger det som lokkemad.

jeg har luret lidt på sara i Vejle, men har ikke skrevet med “hende” for det lugter af svindel.

Nook (thai) også i Vejle er dog god nok og hun går hele vejen. Jeg kan stadig se pigebarnet kravle og og glide ned over mit blanke lem uden gummi indtil hendes hoftebevægelser sendte kaskader af sperm op i hendes dejli stram fisse.

søg på annoncelight

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.