Hop til indhold

Tog chancen: Smukke Vesna = lotto gevinst

Featured Replies

Skrevet

Der er mange nye smukke piger fortiden. Og Vesna var en flot gevinst.

https://nympho.dk/n20977/7198/always-on-your-service

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n20977/7198/always-on-your-service

Jeg var meget skeptisk. Ikke meget skrifte eller beskrivelse på profilen af Nympho, men valgt og skriv lidt med hende alligevel. Det var godt, jeg gjorde. 
Vesna ligger på et af indre byhoteller. Ikke min foretrukne måde at besøge en pige på, men hotellet var fint og uden reception, så discret. Godt badeværelse, stor seng, diskret nok entré, så godkendt herfra. 
Nok om det! Vesna er smuk. Faktisk voldsomt smuk. Kunne sagtens være en model. Ja, hun har modelbilleder, men jeg tror, at mange smukke kvinder får lavet sådan noget. 
Hendes selfies er meget præcise, især 12, 13 og 14. Jeg synes, hun er smukkere i det virkelige liv. Sikkert et dejligt smil og indbringende øjne. 
Dejlig GFE, standard prissætning plus ekstras. Ikke billigt men heller ikke dyrt synes jeg. Alle penge vær.
Vesna har en god krop, flot hud, der er dejligt blød. Bryster var ægte, pæne nok, ikke struttende som en 18-årig, men hendes var stadig ægte. Mange piger vælger at få lavet deres bryster uden behov for det. 
Vesna er høj som hendes profil siger. Jeg er mest for petite piger generelt, men tror hun er petite for sin højde. Måske kan du sige delikat. Fantastisk at kysse med, selv med tung som var tilkøb. Godt blowjob uden kondom, også tilkøb. Dejlig smuk og appetitlig fisse. Jeg fik ikke lov til at fifle med min finger, øv men sådan er det. God sex, vi skiftede mellem forskellige positioner, men jeg blev blændet af hendes skønhed og fik præsentationsangst til sidst, desværre for mig. Det sker for mig en gang imellem. Sessionen sluttede med et flot blowjob til udløsning.  Rigtig god samtale/pillowtalk før og efter sengegymnastik. Hun er en meget klog selvstændig pige. Hendes uddannelse er ved at være afsluttet. 
Kommer jeg igen? helt sikkert. Men ja, der er andre, jeg også gerne vil se.

god jagt. 

Redigeret af TT boi
Rettelser

Skrevet

Hvorfor kan folk, som bruger nympho ikke lave links?

Skrevet
  • Author

Det er Eroguide der blokere for linken. Pga. Deres internt splid. Jeg har ikke lært den derfer mode som nogen har gøre eller har gjordt 

men har sat linken inde så du kan kopi/paste den. 

og lige blevet lært af Crabman, så værsgo’ drenge. Kom afsted. 

Redigeret af TT boi
Rettelser

Skrevet
  • Author

Tak Crabman. You the man cool guy!

Skrevet

Hej

Hvor mørkt er hendes hår? Jeg syntes det er svært at vurdere på billederne.

VH

TheRealPeter

Skrevet
  • Author
TheRealPeter skrev, for 10 timer siden:

Hej

Hvor mørkt er hendes hår? Jeg syntes det er svært at vurdere på billederne.

VH

TheRealPeter

Jeg vil sige lysebrunt hår. Lidt leverpostej farvet. Jeg synes at nogen østeuropæere vil kald det blonde men ikke hvad vi i skandinavisk kalde blonde. Hun skriver på hendes profile brunt og jeg er enig med hende. Hendes video er meget retvisende hendes nuværende farve. 

Skrevet
TT boi skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil sige lysebrunt hår. Lidt leverpostej farvet. Jeg synes at nogen østeuropæere vil kald det blonde men ikke hvad vi i skandinavisk kalde blonde. Hun skriver på hendes profile brunt og jeg er enig med hende. Hendes video er meget retvisende hendes nuværende farve. 

Tak.

Så må man næsten håbe @ppd læser med. Han har nærmest dagligt efterlyst studerende brunetter :D

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
TT boi skrev, den 10.11.2024 at 11:26:

TT boi skrev, den 9.11.2024 at 20:15:

Der er mange nye smukke piger fortiden. Og Vesna var en flot gevinst.

https://nympho.dk/n20977/7198/always-on-your-service

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n20977/7198/always-on-your-service

Jeg var meget skeptisk. Ikke meget skrifte eller beskrivelse på profilen af Nympho, men valgt og skriv lidt med hende alligevel. Det var godt, jeg gjorde. 
Vesna ligger på et af indre byhoteller. Ikke min foretrukne måde at besøge en pige på, men hotellet var fint og uden reception, så discret. Godt badeværelse, stor seng, diskret nok entré, så godkendt herfra. 
Nok om det! Vesna er smuk. Faktisk voldsomt smuk. Kunne sagtens være en model. Ja, hun har modelbilleder, men jeg tror, at mange smukke kvinder får lavet sådan noget. 
Hendes selfies er meget præcise, især 12, 13 og 14. Jeg synes, hun er smukkere i det virkelige liv. Sikkert et dejligt smil og indbringende øjne. 
Dejlig GFE, standard prissætning plus ekstras. Ikke billigt men heller ikke dyrt synes jeg. Alle penge vær.
Vesna har en god krop, flot hud, der er dejligt blød. Bryster var ægte, pæne nok, ikke struttende som en 18-årig, men hendes var stadig ægte. Mange piger vælger at få lavet deres bryster uden behov for det. 
Vesna er høj som hendes profil siger. Jeg er mest for petite piger generelt, men tror hun er petite for sin højde. Måske kan du sige delikat. Fantastisk at kysse med, selv med tung som var tilkøb. Godt blowjob uden kondom, også tilkøb. Dejlig smuk og appetitlig fisse. Jeg fik ikke lov til at fifle med min finger, øv men sådan er det. God sex, vi skiftede mellem forskellige positioner, men jeg blev blændet af hendes skønhed og fik præsentationsangst til sidst, desværre for mig. Det sker for mig en gang imellem. Sessionen sluttede med et flot blowjob til udløsning.  Rigtig god samtale/pillowtalk før og efter sengegymnastik. Hun er en meget klog selvstændig pige. Hendes uddannelse er ved at være afsluttet. 
Kommer jeg igen? helt sikkert. Men ja, der er andre, jeg også gerne vil se.

god jagt. 

Tak for en god anmeldelse. Får lyst til at møde hende. Hvad størrelse, vil du vurdere hendes bryster til at være?

Skrevet
  • Author
Erhvervsmand1 skrev, for 20 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse. Får lyst til at møde hende. Hvad størrelse, vil du vurdere hendes bryster til at være?

Hey Erhvervsmand. Gøre det endeligt, tror ikke du vil fortryde. Jeg vil mene at hun har naturligt C størrelse, men jeg er ikke ekspert. 
Jeg vil også tilføj at jeg synes hun ligger i mit top 3 udseendes mæssigt. Virkeligt et flot pige. Sjældent jeg har mødt sådan en naturligt flot pige. 

Skrevet
  • Author

Lade os høre hvad du synes eller skrive dit eget anmeldelser om skønheden. Men husk som med alle piger det handler om kemi. Og jeg håber at i får noget god kemi. 

Skrevet

Hmmm... Mange af billederne er fra en hjemmeside der sælger undertøj, så man skal nok ikke stille næsen op efter at det er hende der er på alle billederne...

Skrevet
Hr. Hansen skrev, for 23 minutter siden:

Hmmm... Mange af billederne er fra en hjemmeside der sælger undertøj, så man skal nok ikke stille næsen op efter at det er hende der er på alle billederne...

Både hende og Paulina har også samme video på deres profil haha. Har dog besøgt Vesna og hun er vældig smuk, selvom halvdelen af billederne ikke er af hende. 

billede 9, 13, 22, 23 og 24 er dog af den rigtige Vesna. Blev positivt overrasket af hendes udseende og jeg er meget kræsen btw.

Nympho plejer ellers at være gode men her har de ramt ved siden af. 

Redigeret af peterfils

Skrevet
  • Author

Okay det er skete noget ret drastisk på hendes profil. Alle det så kaldt tvivlsom billeder er væk og hun har uploadet et have af selfies som for mig er slet ikke nogle tvivl at det er hende og er rigtig photos. Så der er slet ikke nogle tvivl, synes jeg nu. Den video er også blevet fjernet. 

Som i kan se på det ny fotos. Pigen er meget flot, synes jeg. Og som jeg tidligere har skrevet, er værd at besøg. 

Skrevet

Yes alle billeder nu er af den korrekte og jeg vil sige hun ser både yngre (er ikke i tvivl om at hun er 24-26) og pænere ud i virkeligheden. Hun har også mere god fylde på bagdelen end hvad man får indtryk af på billederne. Hun er ikke så sygeligt tynd mere som nogle af billederne kan give udtryk for. Hendes blomst forneden er også meget flot btw. 

Skrevet

Now the photo issue is in place. Any Updated news. She seems ro like controling everything. Less questions is best

Skrevet
  • Author
meUsex skrev, for 6 timer siden:

Now the photo issue is in place. Any Updated news. She seems ro like controling everything. Less questions is best

Hey meUsex, I’m not sure what your question is or what you mean with your comment. 
I can see that Erhvervsmand has given a positive review on Nympho. And sounds like she might have moved away from the hotel. 

Dont quite get what you mean with she likes controlling everything and less questions is best. She is in charge of her own work situation. If she doesn’t want to write with you, maybe it’s how or what you writing to her. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.