Hop til indhold

Viktoria, Aalborg, 27 år Erotic tantra masseuse

Featured Replies

Skrevet

Desværre ikke, men jeg tager nok chancen senere idag for noget ved hende Lokker

Skrevet

Well det blev ikke igår da hun slet ikke svarede på beskeder før sent på aftenen. 
tegn på travlhed (tænker det ikke idet jeg er bekendt med manglende kunder i Aalborg pt) så det må betyde ligegyldighed hvilket gør jeg trækker mig af frygt for endnu en elendig oplevelse

Skrevet

Jeg besøgte hende i dag. Hun er en meget smuk kvinde. Meget flot krop og frem for alt en meget god holdning. Sandsynligvis ikke den bedste massage, men hvis du vil have selskab af en fantastisk kvinde med en  superb personlighed,  så er hun den rette. Jeg anbefaler hende 100%.

Skrevet
Expert skrev, for 16 timer siden:

Jeg besøgte hende i dag. Hun er en meget smuk kvinde. Meget flot krop og frem for alt en meget god holdning. Sandsynligvis ikke den bedste massage, men hvis du vil have selskab af en fantastisk kvinde med en  superb personlighed,  så er hun den rette. Jeg anbefaler hende 100%.

"Meget god holdning"?? Hvad mener du med det - talte i Politik, eller var hun meget rank i hendes "holdning"? :D :D :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.