Hop til indhold

Recommended Posts

forkæleren skrev, for 38 minutter siden:

Eller kan et indlæg fjernes efter flere timer?

Ja, men kun af en Moderator, mon ikke det er der sket her??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 3 timer siden:

Ja, men kun af en Moderator, mon ikke det er der sket her??

Det er det jo så givetvis. Og så ville det jo være rart, hvis man kunne få en begrundelse fra Moderator. Jeg nåede at læse indlægget, som var ret kritisk overfor pigen og hendes ydelser, men det kan vel ikke kun være derfor, at indlægget slettes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den del af min kommentar som I ikke kan se er et link til en kommentar i anden tråd. Denne tråd er imidlertid slettet - muligvis fordi den lå forket. Jeg ved det ikke,

I punktform var min kommentar:

• Jeg havde bestil tid hos pigen i den lilla bluse, men da jeg kom til aftalt tid var hun ikke klar
  • Fik massage af den anden noget ældre kvinde i ca. 20 min inden hun kom ind til mig.
  • Hendes billeder har vist nogle år på bagen :-)
  • Hun fik mig overtalt til HJ som mest virkede som at det skulle overstås - jeg var ude på gaden 15 min før tid.
  • Den ældre kvinde gav faktisk en okay massage

Jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaa. Med de nye billeder af DaDa og Mina "vores nye unge, smukke og ikke mindst sexede pige" kan man jo blive helt henført. Desværre var Mina ikke på i denne uge, og jeg var ikke konkret i min tidsbestilling om at jeg gerne ville have FP. Derfor blev det:

Start med tantra agtige strøj - hun vidste hvordan en let berøring skal gøres, tættere og tættere på "midten" uden at røre. Så "do you want to turn over" hvorefter jeg opfordrer hende til også at røre i midten. Hun har nævnt noget om ekstra i begyndelsen, men lader til at synes det vil være for dyrt til at nogen vil tage det. Jeg spørger igen og får en pris, noget højere end standard. Vi kom rundt om det meste, men da der ikke annonceres explicit (ud over billederne og "som også er klar på at give dig en fantastisk service") kommer jeg ikke med detaljer. 

Klinikken er vist mest Grøn og ikke specielt diskret. Blandt andet er turen fra massagerummet til badet (som er nyt stort og rent) over gangen med frit udsyn fra gaden med fuldt lys på.

DaDa er sød og køn. Hvis Mina kommer tilbage skal jeg til Søborg igen

/M

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...