dfreak 198 Skrevet 8. November, 2024 (edited) Jeg aflagde den underskønne oanys et besøg idag, og tatoveringen på maven passer meget godt, så det skal nok være hende, så er der heller ikke mere positivt at skrive om ved det besøg, billederne er photoshopper til ukendelighed, eller også har hun lagt sig ud siden de blev taget, for der er deller på maven og røv og lår er belagt med appelsinhud. prisen var aftalt til 1600 med kys, Deepthroat og anal, da vi kom igang kostede det så 200 ekstra for en 69’er, Deepthroat kunne hun ikke, kysse ville hun ikke og anal var også ekstra, vi kom alligevel igang og jeg fik fyret kanonen af første gang og så foreslog hun massage, det var lidt creme på fingerede der blev tørret ud på min ryg og så var hun klar til anden omgang, så på med kondom og der blev guffet på en halvstiv pik, så ville hun ride lidt, og jeg benyttede chancen til at massere stjernen lidt, jeg ville så liste en finger ind, men, Nono, thats not possible, så vi skiftede til doggy, det holdt heller ikke længe så vendte hun sig om og kiggede på kondomet og trykkede lidt på det og sagde så, you cum twice now, hvilket jeg nægtede og sagde nej jeg er ikke kommet igen, but whats that spurgte hun, og jeg svarede i dont know, maybe precum, og svaret var, no not that Much, og der var kun noget der lignede 2 dråber i kondomet, så hun sagde igen you cum twice now and that Was the deal, hvilket jeg nægtede og blev liggende på sengen, så sagde hun, i dont like this you cum twice and you are finish, så jeg tog tøj på forlod stedet uden at diskutere mere, hele besøget tog fra jeg steg ud af bilen og var tilbage igen 28 minutter og jeg havde betalt for 1 time. Jeg skriver derfor min side af historien og advarer alle mod at besøge hende, det er iøvrigt på struervej i Holstebro hun holder til. https://annoncelight.dk/showad/407250 Redigeret 8. November, 2024 af dfreak 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg