Hop til indhold

GANGBANG I AFTEN <3

Featured Replies

Skrevet

Heyy guys, Jeg holder et lille event i aften :P læs detaljerne her:

https://annoncelight.dk/showad/414875

Kys <3 E

Skrevet
Grinebideren skrev, for 2 timer siden:

Gad godt sprøjte i den flotte røv og se sæden løbe ud af hullet ;)

Ja det får du ikke lov til.

Hun boller ikke uden kondom, for så havde jeg været der ....

Skrevet

Var en tur forbi Lust4life  igen denne gang passe dag tidspunkt perfekt godt nok med kort varsel og havde lige til et andet gangbang Onsdag hvor batterierne på mrDURACELL var ved løbe tør for strøm så det med blandet førelser man tog afsted for man der bliver gået til den hos pigen med pik i fisse anal og i munden og gerne DP

Nå mødet ind til en glad pige Gensyns glæden var hvis gensidigt 

vi start 3 så komme der en senere  Der blev snakket om hvad man må og ikke må spild af tid for man må næsten alt og hun kan holde til det

Vi start med sutte pik , slikken fisse jeg var igen hurtigt til tage den først tur på hende som altid hurtigt færdig først gang så ind og få lidt vand mens var de andre i fuld gang

Så ind ind til holdet igen som var ved prøve med fingerne det skulle lige prøves men fingerne kan ik regtigt derefter gik slag i slag med pik i fissen.anal .mund der blev indimellem prøvet finger igen Sengen var blevet gennemvædet af sprøjteorgasme så ned på gulvet med pigen  så var der var en der gave op 

så ind i stuen hen over ryglænget på sofaen med pigen både på ryg og maven det var ret godt og igen var pikken bedre end mine finger imellem tid havde en mere givet op og taget hjem

fuck næsten alene med pigen og lang tid tilbage så blev der prøvet stoleknep da stole ik kunne mere mået spisebordret i brug højen passede perfekt og man kunne let komme til  Så det var bare at give den gas

Og man vendt bare pigen om hvis det skulle være fisse eller anal Der blev kneppet vendt og drejet langt over tiden lige ind til pigen havde fåret noget i øjet igen og skulle skylle øjet og så var pigen kølet lidt af

så man kunne få lov til at tage hjem

nok også bedst da batterierne var ved blevet nået varme på mrDURACELL god aften med flere overraskelser

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.