Hop til indhold

Er denne hjemmeside fake?

Featured Replies

Skrevet
Sema skrev, for 9 minutter siden:

Er denne hjemmeside reelt?

Nej.

Sema skrev, for 9 minutter siden:

Kender i den?

Også nej.

Skrevet

Jeg kender den ikke, men jeg tror du får nogle få "mønter" så du kan svare på de beskeder der straks vælter ind fra absurd lækre kvinder..... Og når mønterne er brugt, så skal du jo købe nye. Heldigvis var mit kort spærret for køb i det land, hvor jeg engang var ved at ryge på sådan et "datingsite":)

Skrevet

Pkt. 10 i den omtalte sites "Vilkår og betingelser":

"The Company operates system profiles (i.e. profiles connected to Accounts which have been created by the Company and which are either operated by contractors of the Company who impersonate the persons portrayed in such profiles or by a system designed to interact with users) and expressly reserves the right to chat with users through such system profiles in order to enhance the users’ entertainment experience. Physical contact with individuals behind such system profiles is strictly prohibited."

Jeg spare mig og læseren for en nøjagtig oversættelse, men i korthed: "Vi anvender falske profiler til at forbedre brugeres oplevelser"

Jo - det kan ofte lønne sig at læse det med småt ....

Skrevet

Der findes hundreder, måske tusinder af den type scam sider. Alle styret af den samme lille kreds af bagmænd.

Skrevet
nillerniller skrev, for 9 timer siden:

Da altid noget, der bliver spurgt først og før man melder sig til og smider penge efter en ppsrboks og falske profiler, når nu sund fornuft er forduftet

S.U.K.

https://www.scam-detector.com/validator/sexy-daters-com-review/

https://www.whois.com/whois/sexy-daters.com

Hvad med din egen kritiske sans ?

Scam-detector er det legit? 

jeg ville da ikke stole på det når de har reklamer for "Chat med kvinder i nærheden" - en typisk advarselstegn for suspekt hjemmesider.

De har heller ingen autoritet for se bare her https://www.whois.com/whois/scam-detector.com.

Godt trådt i spinaten Niller

Redigeret af vingummi

Skrevet
  • Author
sydvinden skrev, den 7.11.2024 at 22:37:

Pkt. 10 i den omtalte sites "Vilkår og betingelser":

"The Company operates system profiles (i.e. profiles connected to Accounts which have been created by the Company and which are either operated by contractors of the Company who impersonate the persons portrayed in such profiles or by a system designed to interact with users) and expressly reserves the right to chat with users through such system profiles in order to enhance the users’ entertainment experience. Physical contact with individuals behind such system profiles is strictly prohibited."

Jeg spare mig og læseren for en nøjagtig oversættelse, men i korthed: "Vi anvender falske profiler til at forbedre brugeres oplevelser"

Jo - det kan ofte lønne sig at læse det med småt ....

Tak skal du have

Skrevet
  • Author
vingummi skrev, den 8.11.2024 at 10:05:

Hvad med din egen kritiske sans ?

Scam-detector er det legit? 

jeg ville da ikke stole på det når de har reklamer for "Chat med kvinder i nærheden" - en typisk advarselstegn for suspekt hjemmesider.

De har heller ingen autoritet for se bare her https://www.whois.com/whois/scam-detector.com.

Godt trådt i spinaten Niller

Har ikke betalt noget som helst.. 

Ville bare høre folks mening her da netop det så suspekt ud

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.