Hop til indhold
newmoon

Jysk babe gangbang fredag

Recommended Posts

Nu kan jeg ikke svare som deltager, men vi har afholdt en del efterhånden og jeg synes der er mange forskellige typer med og en spredt aldersgruppe. 

Vores oplevelse er bestemt også at mændene er gode til at samarbejde om at det bliver en god og fræk oplevelse for alle - og at de er super gode til at give hinanden plads ^_^

Derudover så er der oftest også en både fræk og god stemning, med alt fra småsnak, opmuntringer og positive kommentarer. 

Hvis man er nervøs, kan man altid skrive det i sin henvendelse, hvilket kan gøre at arrangørerne kan være lidt ekstra hjælpsomme med at finde "trinene i dansen" :twisted:

Dog kan jeg kun anbefale at hoppe ud I det, hvis I synes det lyder spændende - I mænd er der alle for at dele oplevelsen, så I er sammen med ligesindede :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
DarrogMig skrev, for 35 minutter siden:

Nu kan jeg ikke svare som deltager, men vi har afholdt en del efterhånden og jeg synes der er mange forskellige typer med og en spredt aldersgruppe. 

Det arrangement I lige har holdt, til en pris af 700 kr., gør jo også, at det uden tvivl virker som om I selv kan li’ det, og ikke bare gør det for guldets skyld. 
Det virker som om der kan være udfordringer med deltagere til 1.500 kr. for et arrangement, inkl. for mit eget vedkommendes skyld. 
Håber ikke det afsporede tråden for meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved de arrangementer jeg holder, er det meget blandet aldersgruppe der deltager. 

Men alle plejer at være gode til at give plads til hinanden. 

Ved fra mig selv, at hvis du skriver at det er første gang. Ja, så plejer jeg at være ekstra obs på at du nyder det og kommer til. For alle skal have en lækker og fræk oplevelse. :wub:

Så ja, spring ud i det. Er noget af det frækkeste 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 35 minutter siden:

Det arrangement I lige har holdt, til en pris af 700 kr., gør jo også, at det uden tvivl virker som om I selv kan li’ det, og ikke bare gør det for guldets skyld. 

Jeg håber helt ærligt at de der afholder Gangbang primært gør det for lystens skyld. Dog var dette lige et særligt event, for at udleve en særlig fantasi :twisted:

Badabiing skrev, for 2 timer siden:

Jeg gad også godt prøve… men det er virkelig angstprovokerende at tage springet - vil gerne høre andres erfaringer 

Hvis du er nervøs omkring en evt. deltagelse, vil jeg klart anbefale både at skrive det på forhånd og så afstemme kemi gennem det skrevne, forventningsafstemme og så finde en annonce der er tiltaler dig i sprog og setup ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Badabiing skrev, for 14 timer siden:

vil gerne høre andres erfaringer 

Kort sagt: Prøv det! Men pas på - det er vanedannende.

Der er noget vanvittigt ophidsende ved at være i et rum der stinker af sex og hvor en kvinde overgiver sig til sin egen liderlighed og lader sig gennemkneppe af mange mænd. Det eneste man kan tænke på er selv at komme til -  enten i munden i eller i fissen. 

Succes kriteriet er at der ikke lukkes for mange ind for så bliver det frustrerende at vente på tur og det er også  vigtigt at der er god disciplin i forhold til kø-kultur og undgå "pussy-blockers" - dvs nogen som kan kneppe i en uendelighed så andre ikke kan komme til.

/B

Redigeret af ButterflyMan
Ret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg deltog i arrangementet og hold da op hvor var det frækt!! Q var virkelig sød og kunne virkelig tage imod :P og fyrene var gode til at give plads.

Det var mit 3 GB og har kun haft gode oplevelser!! 

Det er bare at tage skridtet og komme afsted !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var alligevel lidt en kylling, men spurgte hende om jeg måtte komme forbi og slikke hende inden og det fik jeg lov til. Smukkeste pige med flotte former og store mega flotte bryster for slet ikke at nævne hendes dejlige fisse. Hun er sådan lidt en naboens datter. Hun virkede virkelig til at nyde det og blev godt våd. Tror jeg bliver nødt til at komme med næste gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hh99e09 skrev, for 7 timer siden:

Jeg deltog i arrangementet og hold da op hvor var det frækt!! Q var virkelig sød og kunne virkelig tage imod :P og fyrene var gode til at give plads.

Det var mit 3 GB og har kun haft gode oplevelser!! 

Det er bare at tage skridtet og komme afsted !

Hvor mange var I så ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun kommer igen!
jeg var også med første gang og har lige set hun kommer igen i starten af December. Så jeg skal da lige have en tidelig julegave til mig selv. 

Kan hun bekræfte at hun var lækker og fræk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...