Hop til indhold

Aimee - Vejle. Et fantastisk gensyn

Featured Replies

Skrevet

Aimee tilbage efter fem år og ny by. Så her kommer min egen anmeldelse. Jeg havde fornøjelsen af at besøge Aimee i Vejle i denne uge. Første gang jeg stiftede bekendtskab med Aimee må være tæt på 10 år siden og det er mindst fem år siden sidste gang. Dengang var hun bare den bedste og smukkeste pige og altid i godt humør og service minded. Derfor overvejede jeg ikke at besøge hende nu for ikke at ødelægge de gode minder. Men jeg kun ikke lade være da hun har været Nr. 1 for mig og jeg var nød til at få min nysgerrighed styret. 

Min bekymring blev gjort til skamme. Jeg synes stadig hun er lige så smuk og hun har for mig den mest fantastiske krop og så er den helt naturlig. Jeg synes ikke hendes billeder yder hende retfærdighed. Dialogen var bare god fra starten og det gled naturligt over til agten som så igen blev afsluttet med lidt snak om hvad der var sket i vores liv. Jeg er super glad for at jeg besøgte hende og det bliver ikke sidste gang. Hun rykker til en anden by efter Vejle og kommer til Danmark igen til næste år. For mig er hun stadig nr 1.

Det var en super fin lejlighed og diskret.

https://annoncelight.dk/showad/308171

https://annoncelight.dk/profile/Aimee_VIP

Skrevet

Det lyder som et dejligt gensyn, jeg har som nævnt i en anden tråd også besøgt hende i Vejle, og ja jeg valgt og gå pga attituden og jeg syntes ikke hun levet op til forventningerne.

Skrevet
thomas_69 skrev, for 5 timer siden:

Det lyder som et dejligt gensyn, jeg har som nævnt i en anden tråd også besøgt hende i Vejle, og ja jeg valgt og gå pga attituden og jeg syntes ikke hun levet op til forventningerne.

Undrer mig hvorfor du igen har behov for at ytre dig omkring samme pige, i flere tråde…., der findes så mange gode tråde om netop denne skønne kvinde?

Skrevet
Singelguy skrev, for 19 timer siden:

Aimee tilbage efter fem år og ny by. Så her kommer min egen anmeldelse. Jeg havde fornøjelsen af at besøge Aimee i Vejle i denne uge. Første gang jeg stiftede bekendtskab med Aimee må være tæt på 10 år siden og det er mindst fem år siden sidste gang. Dengang var hun bare den bedste og smukkeste pige og altid i godt humør og service minded. Derfor overvejede jeg ikke at besøge hende nu for ikke at ødelægge de gode minder. Men jeg kun ikke lade være da hun har været Nr. 1 for mig og jeg var nød til at få min nysgerrighed styret. 

Min bekymring blev gjort til skamme. Jeg synes stadig hun er lige så smuk og hun har for mig den mest fantastiske krop og så er den helt naturlig. Jeg synes ikke hendes billeder yder hende retfærdighed. Dialogen var bare god fra starten og det gled naturligt over til agten som så igen blev afsluttet med lidt snak om hvad der var sket i vores liv. Jeg er super glad for at jeg besøgte hende og det bliver ikke sidste gang. Hun rykker til en anden by efter Vejle og kommer til Danmark igen til næste år. For mig er hun stadig nr 1.

Det var en super fin lejlighed og diskret.

https://annoncelight.dk/showad/308171

https://annoncelight.dk/profile/Aimee_VIP

Tak for info - Hun ser skøn og sexet ud, og hvis hun er med den personlighed hun udstråler, så må jeg aflægge besøg hvis hun en dag skulle lande i Aalborg

Skrevet
Aarhusbanditten skrev, 1 time siden:

Undrer mig hvorfor du igen har behov for at ytre dig omkring samme pige, i flere tråde…., der findes så mange gode tråde om netop denne skønne kvinde?

Vel af samme årsag som du har behov for at skal lave reklame for hende, men det jo det samme stadig mht alle dem fra engtoften i Århus, og der kendte jeg feks bordelmutter og kender alt til dine reviews.

Så dig giver jeg ikke meget for at lytte til.

Skrevet
  • Author
thomas_69 skrev, for 1 time siden:

Vel af samme årsag som du har behov for at skal lave reklame for hende, men det jo det samme stadig mht alle dem fra engtoften i Århus, og der kendte jeg feks bordelmutter og kender alt til dine reviews.

Så dig giver jeg ikke meget for at lytte til.

Jeg synes du støjer meget af en helt ny bruger, for en situation hvor du påstår du valgte at gå. Troværdigheden er meget lille da der kun findes gode anmeldelser Aimee. Det er mere tænkeligt du er en forsmået bordelmutter. Venligs undlad at ødelægge denne tråd. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.