Hop til indhold

Maya Debora 3/10…beklager

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n20928/7189/debora

Ny gammel bruger to the rescue :)

Tænker vi starter med en pige der vist endnu ikke er anmeldt. Som overskriften indikerer bliver den samlede bedømmelse 3/10 (jf nedenfor). Kommer lige fra flere 10/10 oplevelser så hendes odds var også svære, men mere om disse superoplevelser i andre indlæg, selvom flere allerede er berørt af andre anmeldere (også skrivemæssigt -_-). Nu Maya Debora:

Billeder og nyhedsværdi lokkede samt at hun virkede Independent. Lille rødt flag med den lave pris.

Kommunikation gik fint og aftale som ønsket. Diskret og glimrende central lokation. Så langt, så godt.

Er det pigen på billederne? Formentlig, men næsten fuldstændig photoshoppet væk, ændret hårfarve og vægt. Man kan vel godt kalde dem for falske, selvom lidt ved ansigtet stemmer.

Jeg valgte at blive netop pga ansigtet, men også fordi hendes nationalitet var spændende og jeg vurderede hun måttet kunne nogle tricks. Jeg tog grueligt fejl.

Lad mig skynde mig at sige at hun er sød og naturlig i kommunikationen, men det er ekspedienterne i Magasin altså også, så nu gjaldt det akten.

Kondom på halvstivert. Gav vibes til de mest triste kælderlokationer med piger fra Østeuropa :(Fuldstændig indsmurt i en slags glidecreme, så jeg har sjældent set mage. Helt overdrevet. Ok blow. Herefter et par positioner stille og roligt. Hun er på ingen måder trænet, men har et par gode bryster. Hun sagde ikke en lyd under akten. Ikke engang et host. Begyndte at fortryde at jeg ikke havde taget endnu en tur med nogle af de nyligt besøgte hvor alt spillede. 

Jeg spurgte om hun var ok, hvortil hun svarede at hun ikke var en skriger. Det stod meget klart. Faktisk var hun så stille at jeg kunne høre en lille fugl udenfor pippe sagte :lol:

Jeg overvejede at smutte. Gad simpelthen ikke mere, men blev dog færdig. Smurt ind i glidecreme begyndte jeg en større aftørring, mens hun gik mod telefonen. Næste kunde var på vej, fik jeg at vide. Ved ikke hvor travlt hun har, men jeg fik ikke 30 minutter, hvilket servicen taget i betragtning var helt ok.

Igen, hun var sød og ville gerne sludre, men jeg har sjældent oplevet så ringe indlevelse og service. Men måske det er sådan det foregår i hendes hjemland. Jeg ved det ikke. Køber heller ikke noget med kemi. Det har altid fungeret for mig. Dette vurderer jeg var niveauet hos hende.

Hun må jo syntes, det var foregået fint for hun spurgte om et review (på Nympho?) selvom jeg flere gange høfligt havde spurgt ind til flere af mine ankepunkter undervejs. Men nu får hun så et review :) Aner ikke om hun læser det, men måske det kan uppe hendes service en smule?

3/10 - Desværre 

Min næste anmeldelse af anden pige bliver noget mere positiv :wub:

God aften - Også til Maya D.

Redigeret af TheRealPeter
Formulering

Skrevet

Tak for en god anmeldelse. Havde selv haft kigget en smule på hende, tror bare jeg springer over hehe. 

Kender seriøst godt det når man fortryder undervejs, og bare ville ønske man havde besøgt en af sine favoritter...hvor man er sikret en god oplevelse.:lol:

Skrevet
Crabman skrev, den 7.11.2024 at 17:51:

Selv tak :) Altid rart med respons, uanset karakteren. Det viser at stedet her stadig lever og er brugbart :)

Ja, kom fra en stribe superbesøg (troede naivt jeg havde “knækket koden” ift at undgå spildtid) men det er lidt sådan - syntes jeg - at ens tilgang til denne kink/hobby er meget præget af det seneste besøg :mellow:

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 11 minutter siden:

Selv tak :) Altid rart med respons, uanset karakteren. Det viser at stedet her stadig lever og er brugbart :)

Ja, kom fra en stribe superbesøg (troede naivt jeg havde “knækket koden” ift at undgå spildtid) men det er lidt sådan - syntes jeg - at ens tilgang til denne kink/hobby er meget præget af det seneste besøg :mellow:

Velbekommen, der i hvertfald masser af liv i mig endnu.:P

Igen, det kender jeg godt.:lol: Men engang imellem skal man jo være lidt uheldig, det kan jo ikke undgås hvis man besøger en ny kvinde i ny og næ. 

Bestemt, man sammenligner jo ens oplevelser for hver gang den ene er bedre end den anden.

Skrevet

Spørgsmål til @TheRealPeter

Fik du på forhånd forventningsafstemt med kvinden?

Hvad havde i aftalt, som du ikke fik?

Havde du forventninger om et elskerindeskuespil, som du ikke fik?

Gav du hende en form for glæde, som kunne understøtte hende i, at hun har valgt en god levevej?

Samspillet mellem jer gik efter din mening ikke godt, men du fik happy end alligevel, ik?

Skrevet
Probator skrev, for 2 timer siden:

Spørgsmål til @TheRealPeter

Fik du på forhånd forventningsafstemt med kvinden?

Hvad havde i aftalt, som du ikke fik?

Havde du forventninger om et elskerindeskuespil, som du ikke fik?

Gav du hende en form for glæde, som kunne understøtte hende i, at hun har valgt en god levevej?

Samspillet mellem jer gik efter din mening ikke godt, men du fik happy end alligevel, ik?

- Jeg fik det vi havde aftalt

- Jeg forventer aldrig elskerinderoller hos piger i denne branche. Elskerinder hører for mig til udenfor branchen - Uden betaling involveret ;)

- Jeg ved ikke om jeg understøttede hendes levevej, men jeg var som altid venlig og respektfuld og hun grinede og berettede om nogle af sine oplevelser med sære kunder.

Hun havde næppe bedt mig om et review hvis ikke hun havde opfattet besøget som vellykket, vel?

Mine anker går på billederne, hendes lidt kedelige tilgang til den sexuelle akt, men mest af alt den vilde brug af en fed hvid creme der var smurt ud over hendes balder og intime dele. Kæmpe turn off og derfor jeg var et mulehår fra at gå midt i det hele.

Hvis du eller andre har haft bedre oplevelser med hende så lad os da endelig høre for der er jo umiddelbart kun min anmeldelse, så vidt jeg kan se.

Og kun godt hvis nogle vil skrive om en god oplevelse med hende, for hun virkede som en sød pige. Men det er jo primært den seksuelle akt og omstændighederne omkring denne der anmeldes herinde -_-

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 2 minutter siden:

Mine anker går på billederne, hendes lidt kedelige tilgang til den sexuelle akt, men mest af alt den vilde brug af en fed hvid creme der var smurt ud over hendes balder og intime dele. Kæmpe turn off og derfor jeg var et mulehår fra at gå midt i det hele.

Tak for svar :)

Jeg er heller ikke glad for, hverken creme eller olie. Og netop dét gør jeg altid meget klart inden det kommer til transaktioner af nogen art. Heldigvis er det altid blevet respekteret.

Desværre er annoncen ikke aktiv lige nu, for jeg må indrømme, at jeg tænder meget på sødme og venlighed, som du skriver om :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.