Hop til indhold

Advarsel! 1000 kr Evegitt

Featured Replies

Skrevet

Var en tur forbi for at teste - kunne ikke finde anmeldelser - men gik igen, for det var dybt useriøst. Der lugtede af røg og Evegitte, som hun kalder sig prøvede at hustle fra start, så alle advarselslamper blinkede (pludselig var tiden kortere, menu var ændret) og jeg gik igen, for jeg gider ærligt talt ikke hustlere. 

https://annoncelight.dk/showad/411891 

Skrevet

Godt du vendte om!:)

Tænker det var uundgåeligt, med den ellers utrolig tiltalende annonce...???

"Kom til mig 1000 kr

Frisk naturlig kvinde giver hygge ❤️
Søborg" :lol:

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 2 timer siden:

Godt du vendte om!:)

Tænker det var uundgåeligt, med den ellers utrolig tiltalende annonce...???

"Kom til mig 1000 kr

Frisk naturlig kvinde giver hygge ❤️
Søborg" :lol:

Det kan du have ret i, men i den utrættelige søgen skal man meget igennem for at finde noget der er godt ;-)

Skrevet
Fantast skrev, for 2 minutter siden:

Det kan du have ret i, men i den utrættelige søgen skal man meget igennem for at finde noget der er godt ;-)

Ahhhh dog ikke.:lol::P Lav en efterlysning næste gang, er sikker på du ville få mange gode bud.

Skrevet
Fantast skrev, for 6 timer siden:

Var en tur forbi for at teste - kunne ikke finde anmeldelser - men gik igen, for det var dybt useriøst. Der lugtede af røg og Evegitte, som hun kalder sig prøvede at hustle fra start, så alle advarselslamper blinkede (pludselig var tiden kortere, menu var ændret) og jeg gik igen, for jeg gider ærligt talt ikke hustlere. 

https://annoncelight.dk/showad/411891 

Ud over alt det du blev udsat for, hvad er det så for en kvinde du mødte? Alder? Udseende? Osv….:?:

Skrevet
  • Author

Det er en kraftig, lav kvinde i starten af 40'erne, muligvis adopteret fra korea, så hun taler dansk. 

Skrevet
Fantast skrev, den 7.11.2024 at 11:20:

jeg gik igen, for jeg gider ærligt talt ikke hustlere. 

Det eneste rigtig at gøre  :)  Og tak for at du tog chancen ;)

• 1 month later...
Skrevet

Faldt lige over annoncen på AL, vil lige understrege, at den på ingen måder tiltaler mig! Min første tanke var bare "fup og fidus" ... Slog så lige nummeret op herinde for sjov, og ganske rigtigt, ser det ud til :rolleyes:

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har også haft kontakt - nåede dog at blive klog nok allerede via hendes sms svar. 
- sur over jeg spurgte, svarede ikke på spørgsmål, så sur Iver jeg spurgte igen, m m Tydeligt ureel - handlede kun om hun skulle have penge. Nu er I advaret!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.