Hop til indhold

Valget i usa, og fremtiden. IKKE politik

Featured Replies

Skrevet

Får valget i USA dig til at tænke mere over dit forbrug af (u)nødvendige udgifter ?

jeg havde næsten planlagt en tur i morgen, men den bliver lige parkeret en uges tid, bare lige for at se hvad fremtiden bringer. Pensionsopsparingen, ja 1/2 delen er faldet, den grønne halvdel, og den anden halvdel er steget, det er den sorte del. Huslånet er låst i 2 år mere, så det er nogenlunde sikret for nu, men det kan da godt være at prepper lagret lige skal tjekkes igen.

Skrevet

Kort og godt nej. Jeg har selvfølgelig tanker om hvad det betyder, men indtil videre ændrer jeg ikke noget i min hverdag.

Skrevet

Det er alt for tidligt at gå i panik. Er der udsigt til dårligere tider? Ja hvis Trump går i gang med masse udvisning og mega afgifter. Men de ting går ikke i gang i morgen. Og selvfølgelig svinger din pensions opsparing, det gør den hele tiden på kort sigt. Preppe det kommer jeg nok aldrig til.

Redigeret af Plaskeren

Skrevet

På hvilken måde er der ikke politik inkluderet i problemstillingen? Jeg forstår meget godt din bekymring, og deler den. Men det er politik.

Med den skøre politiker i det hvide hus er all risiko økt betrakteligt. Og Putin kan hygge sig med sin ligesinnede i Washington. 

Skrevet
Karsteng skrev, for 1 time siden:

På hvilken måde er der ikke politik inkluderet i problemstillingen? Jeg forstår meget godt din bekymring, og deler den. Men det er politik.

Med den skøre politiker i det hvide hus er all risiko økt betrakteligt. Og Putin kan hygge sig med sin ligesinnede i Washington. 

Ukraine er fucked. 

Skrevet
Plaskeren skrev, 1 time siden:

Ukraine er fucked. 

Correct. Og vad Putin ønsker sig videre er meget mer end å besøge glædespiger i København :wacko:

Skrevet

Jeg tænker ikke på økonomi, men er glad bare han ikke starter 3. verdenskrig.

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 11 timer siden:

Jeg tænker ikke på økonomi, men er glad bare han ikke starter 3. verdenskrig.

Han er nok den mindst krigsliderlige præsident i meget langt tid.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.