Hop til indhold

Privat/Diskret ved Aabenraa

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg er blevet kontaktet af en som spurgte ind til hvor stor interessen var, for at der blev åbne et privat/diskret sted lidt uden for Aabenraa. 
Da jeg ikke ved noget om dette, lovede jeg at spørge herinde. På stedet vil der være mulighed for, diskret parkering for gæster og piger, spa og mulighed for at knalde på terrassen og med tiden kan der komme flere frække muligheder der iblandt en 1. sal til dominansens fantasier. 
 Jeg vil gerne høre fra så mange som muligt piger, mænd, slaven og dominaen, hvad I tænker, vil I komme eller, hvad der skal til for at i ville komme. 

Jeg forventer selvfølgelig at opslaget bliver taget seriøst, og piger vil i ikke skrive her på tråden så kan I altid kontakte mig på tlf.   

MvH DinaG 

Skrevet

Jeg er bestemt interesseret i et sted i det område, omend jeg ikke er til dominans/sm m.v., så piger til almindelig sex vil være det jeg holder øje med. 

Skrevet

Hej

Stedet skal være meget diskret og gerne med mulighed for dominans i et udstyret S/M rum, måske med mulighed for udendørs S/M lege

Skrevet

Hvis der bare er søde og flotte piger, god service og fair priser - og hvor der ikke tilbydes sex uden, så ville jeg godt køre efter det. 

Skrevet

Der er ikke så mange steder her syd på, så det vil da være en mulighed. Men det skal være pænt og velholdt med møbler og hvad der ellers bruges i det daglige.

Skrevet

Det ville da være det fedeste der er sket i lang tid hvis det lykkes. Jeg ville helt sikkert være en jævnlig kunde. Især hvis huset var i fin stand og at der var kvinder i velorganiserede arbejds forhold. 
jeg vil gerne på listen over store tilhængere :)

Skrevet
  • Author

Planen er der skal være lidt for enhver smag om maner til sm eller kærstesex. Selvfølgelig vil der være div møbler og sikker sex er et krav til de piger der vil have vagter der. Man kan altid diskutere hvad er en fair pris, det må pigen selv bestemme, hvis man spøger mig. Der er 2 værelse i stuen og 2 værelser på første samt et lille bad og terrasse, her var planen at få sm op, det vil tage lidt tid da det er dyrt at skaffe alle de nødvendige ting, har undersøgt det. 

Pt tak for god respons og jeg håber på flere lige så gode. Så mangler jeg kun at finde de frække damer som kunne være interesseret i at starte det op og sprede glæde i det lille samfund 

Mvh DinaG 

Skrevet
DinaG skrev, 1 time siden:

de frække damer som kunne være interesseret i at starte det op og sprede glæde i det lille samfund 

Jeg tror @Danske Anja måske kunne være interesseret.. 

Desværre er Aabenraa for tæt på hjem for mig men skide fedt initiativ<3.. 

Skrevet

Jeg vil som sådan bestemt også hilse et sted som det omtalte hus velkommen her i det sydjyske!

Som andre her i tråden er jeg selv ikke specielt interesseret i dominans-delen, omend jeg et par gange har haft lejlighed til almindelige udskejelser i rum, der var udstyret til noget andet ... på sin vis ganske inspirerende!

Ligeledes vil jeg anse det som en fordel, at et hus vil komme til at ligge (citat): " lidt uden for Aabenraa" - Aabenraa er ikke en anonym storby, og i endnu mindre grad de omkringliggende byer med "steder", så en mere diskret placering "langt ude på landet" ville ikke være af vejen.

Men jeg må desværre også hælde lidt malurt i bægeret: Vi befinder jo kun få km fra Flensburg, hvor der både findes et bredt udbud og ikke mindst meget rimelige priser - så et nyt sted skal virkelig kunne tilbyde noget ...

Men lykke til - lad os høre om "Grand Opening" - jeg vil meget gerne give stedet en chance!

Skrevet
sydvinden skrev, for 9 timer siden:

Men jeg må desværre også hælde lidt malurt i bægeret: Vi befinder jo kun få km fra Flensburg, hvor der både findes et bredt udbud og ikke mindst meget rimelige priser - så et nyt sted skal virkelig kunne tilbyde noget ...

Det kan bestemt være du har ret, men ikke alle der bor hernede benytter Flensborg. Jeg har endnu til gode at prøve det. Af en eller anden grund foretrækker jeg at besøge piger i Danmark, og hvis der endda kommer et sted med danske piger vil jeg være glad.

Hvis det er danske piger, tror jeg mere Vojensdream kan være en konkurrent.

Men jeg krydser fingre for det bedste.

Skrevet

Jeg vil helt sikkert besøge stedet. Syntes der mangler noget som dette i området.

Skrevet

Jo før der kommer sådan et nyt sted jo bedre vil helt klart bruge stedet 

Skrevet

Men sønderjyder køber deres slik i Fleggaard og mange også deres fantasier i Flensborg. Priserne er bare anderledes på de forbudte ting. Så der skal tilbydes noget særligt. 

Skrevet
søren55 skrev, Lige nu:

Men sønderjyder køber deres slik i Fleggaard og mange også deres fantasier i Flensborg. Priserne er bare anderledes på de forbudte ting. Så der skal tilbydes noget særligt. 

Danske piger for eksempel? :lol:

Skrevet
Needy skrev, for 2 minutter siden:

Danske piger for eksempel? :lol:

Et godt bud..

• 2 weeks later...
Skrevet
DinaG skrev, den 6.11.2024 at 07:02:

Planen er der skal være lidt for enhver smag om maner til sm eller kærstesex. Selvfølgelig vil der være div møbler og sikker sex er et krav til de piger der vil have vagter der. Man kan altid diskutere hvad er en fair pris, det må pigen selv bestemme, hvis man spøger mig. Der er 2 værelse i stuen og 2 værelser på første samt et lille bad og terrasse, her var planen at få sm op, det vil tage lidt tid da det er dyrt at skaffe alle de nødvendige ting, har undersøgt det. 

Pt tak for god respons og jeg håber på flere lige så gode. Så mangler jeg kun at finde de frække damer som kunne være interesseret i at starte det op og sprede glæde i det lille samfund 

Mvh DinaG 

Jeg kunne godt være interesseret. Men dog stadig nybegynder når det kommer til 1:1 møder. 

Skrevet
  • Author

Du vil være meget velkommen, skulle der være andre piger som kunne have interesse så kontakt mig enten her på EG eller på SMS 

Mvh DinaG 

Skrevet

I dit første blev du kontaktet af en person og spurgt om der er interesse i at åbne et sted ved Åbenrå. Den sender du så videre her på sitet. Derefter udvikler det sig til at du søger piger samt du skriver om planer for indretning, pris forslag mv..

Lyder til at det er noget du vil åbne. Hvorfor så ikke skrive det fra start?

Hvis ikke det er tilfældet, lyder det bare underlig at være SÅ meget engageret i noget, som du kun skulle "spørge fra en ven" om.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg er lidt spændt på denne udvikling.  Specielt når man tænker på det nye ferieland starter i Himmark på Als. Det burde da tiltrække nogle GPer med et Ferie/Varme land:)

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author
Prøver-igen skrev, den 21.11.2024 at 00:18:

I dit første blev du kontaktet af en person og spurgt om der er interesse i at åbne et sted ved Åbenrå. Den sender du så videre her på sitet. Derefter udvikler det sig til at du søger piger samt du skriver om planer for indretning, pris forslag mv..

Lyder til at det er noget du vil åbne. Hvorfor så ikke skrive det fra start?

Hvis ikke det er tilfældet, lyder det bare underlig at være SÅ meget engageret i noget, som du kun skulle "spørge fra en ven" om.

Hej prøver-igen

Jeg kan godt se hvad du mener, men da jeg selv bor i kommunen vil jeg ikke starte op, men kun være navn ud af til. Jeg ville få af den grund lidt bonus, som billigere husleje, som tak for arbejdet. Og nej jeg ville ikke tage vagter som som jeg plejer, kun nøje udvalgte gæster som jeg kender og jeg ved kender betydningen af ordet diskretion. 

Mvh DinaG 

Skrevet

Har i en ide om hvornår man kan forvente at stedet åbner 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.