Hop til indhold

Reelle alternativer til Thailand?

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre,

findes der et alternativ til Thailand - Pattaya, Bangkok eller Phuket - hvis man gerne vil have et rimeligt udbud af piger indenfor rækkevidde (dvs på barer eller på apps)? OG man samtidig gerne vil væk fra den danske vinter. OG man gerne vil spise godt.

https://tahitianqueen.com/

Når jeg overhovedet spørger, er det fordi jeg efterhånden ikke orker 12 timers flyrejse.

Vietnam er endnu længere væk og da jeg var der for 5-6 år siden (med min kæreste) synes jeg ikke at jeg kunne få øje på en tilsvarende tilgængelighed af piger.

Indien virker virkeligt skummelt, og med deres støtte til Putin, har jeg heller ikke umiddelbart lyst til at aflevere mine sparepenge dér. 

Jeg har overvejet Afrika, men mange af de afrikanske piger er bare ikke min type (jeg er mest til de nipsede typer) og kontinentet slår mig heller ikke som sikkert og afslappet.

Skal jeg bare få det overstået og bestille den billet til Bangkok? Eller har i nogle forslag?

Tak!

Skrevet
Blueberry skrev, for 35 minutter siden:

forslag

Lissabon og Marbella/Malaga. Liiidt køligere i vinterhalvåret men stadig behageligt. Overvægt af afrikanske og sydamerikanske piger. Naturligvis altid en masse østeuropæere. Er du kun til thaier, er det nok ikke helt optimalt, selv om de også findes. Men masser af apps og udbud af piger. Nok lidt mindre åvenlyst ift barer end Thailand. Man kan dog hurtigt lære at begå sig, kende steder, kommunikere og lande aftaler med 'lokale'. 

orker 12 timers flyrejse

Hvor meget orker du? Tag en passer og slå en radius fra et kort, Danmark og se, hvor du kan ende på max 5-6 timer? Det tænker jeg hurtigt kan udelukke det meste pga kulde, priser, visa, religion/regler. 

kontinentet slår mig heller ikke som sikkert og afslappet

I hvilken forstand? 

CPH.jpg

Skrevet
Blueberry skrev, for 50 minutter siden:

findes der et alternativ til Thailand - Pattaya, Bangkok eller Phuket - hvis man gerne vil have et rimeligt udbud af piger indenfor rækkevidde (dvs på barer eller på apps)? OG man samtidig gerne vil væk fra den danske vinter. OG man gerne vil spise godt.

Tidligere har der jo været "Red Light District" i Amsterdam og Herbertstrasse i nærheden af Reeperbahn i Hamborg.

Men om der stadig er gang i den, ved jeg faktisk ikke - det er et stykke tid siden jeg har været der :ph34r:

Skrevet
Blueberry skrev, for 55 minutter siden:

Kære brødre,

Kap Verde er svaret. Der er et rimeligt udbud af kvinder. Priserne er ret lave i forhold til Danmark. Vejret er godt. Maden er sublim. Sikkerheden er ok. Og alt er afslappet.

Skrevet
stifmeister skrev, for 21 timer siden:

AngleCity på Philippinerne ?

Det er jo endnu længere væk - og Angeles City er reelt næsten kun 1 gade med en dyr og en billig ende - og der er slet ikke billige condos med havudsigt og adgang til swimmingpool.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Needy skrev, for 21 timer siden:

Men om der stadig er gang i den, ved jeg faktisk ikke

Jo, hvis du vil plukkes - desuden har hverken Amsterdam eller Hamburg en lang strandpromenade, hvor man kan gå rundt i shorts og hawaii-skjorte.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Jo, hvis du vil plukkes - desuden har hverken Amsterdam eller Hamburg en lang strandpromenade, hvor man kan gå rundt i shorts og hawaii-skjorte.

Du kan da sagtens gå i shorts og Hawaii skjorte i Hamburg og Amsterdam? :huh:

De damer jeg så i vinduerne dernede var ihvertfald savlende flotte - og så dyrt mindes jeg ikke det var :ph34r:

Skrevet
Needy skrev, for 51 minutter siden:

Du kan da sagtens gå i shorts og Hawaii skjorte i Hamburg og Amsterdam? :huh:

Det er muligt du kan gå rundt i shorts og Hawaii-skorte i både Hamburg og Amsterdam - men ikke hele året!

Jeg har lige været i Hamburg og hundefrøs så meget på mit hotelværelse at jeg ikke kunne sove, da de havde glemt at lukke vinduet og skrue op for varmen - og de få piger, jeg så på Steindamm var også godt klædt godt på - og så lident attraktive at jeg ikke følte den større trang til at engagere en af dem til at varme mig, selvom et par stykker var fra de varme lande ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

-Jeg ville tag til thailand med mellemlanding -har jeg tit selv overvejet. Du kan jo tag andre steder hen end de steder du nævner... Har selv været en del rundt -og det er altid gået godt -selv om det ikke lige gik, som jeg ellers havde forstillet mig...

Skrevet
Møffe skrev, den 6.11.2024 at 17:35:

-Jeg ville tage til Thailand med mellemlanding

Det er ikke så vigtigt med en mellemlanding - jeg synes det er vigtigere at få en billig billet med rimelige af- og ankomstider og at man ikke skal sidde i et tog i flere timer for at komme til/fra lufthavnen. En mellemlanding er bare en forstyrrende tidsrøver, hvor man skal stresse frem og tilbage i en lufthavn, fordi de absolut vil have en forbi alle de dyre butikker og igennem security, fremfor at man næsten kan gå fra den ene flyver over i den næste - det er ikke altid lige logisk - fornylig var jeg dog i Shanghai ude for det hidtil værste, da selv om de nok har verdens længste afganghal - så har de åbenbart ikke nogen transithal - og man skal derfor først udfylde et stykke papir for at immigrere ind i China, selv tage sin kuffert med, for kort efter at migrere ud igen og igennem security, told og paskontrol - total spild af en masse menneskers tid og tålmodighed - men nu har jeg så også været i China ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Det er ikke så vigtigt med en mellemlanding - jeg synes det er vigtigere at få en billig billet med rimelige af- og ankomstider og at man ikke skal sidde i et tog i flere timer for at komme til/fra lufthavnen. En mellemlanding er bare en forstyrrende tidsrøver, hvor man skal stresse frem og tilbage i en lufthavn, fordi de absolut vil have en forbi alle de dyre butikker og igennem security, fremfor at man næsten kan gå fra den ene flyver over i den næste - det er ikke altid lige logisk - fornylig var jeg dog i Shanghai ude for det hidtil værste, da selv om de nok har verdens længste afganghal - så har de åbenbart ikke nogen transithal - og man skal derfor først udfylde et stykke papir for at immigrere ind i China, selv tage sin kuffert med, for kort efter at migrere ud igen og igennem security, told og paskontrol - total spild af en masse menneskers tid og tålmodighed - men nu har jeg så også været i China ;-)

Det er også rigtigt -men når nu ts klager over den lange flyvetid... jeg har store problemer med at holde til at sidde så mange timer i træk + ac -så, hvis jeg kunne mellemlande ca.½vejen og storme rundt i en lufthavn et par timer -kunne det være et godt alternativ;-) og det er jo næsten til samme pris.

Skrevet
Møffe skrev, for 9 timer siden:

Det er også rigtigt -men når nu ts klager over den lange flyvetid... jeg har store problemer med at holde til at sidde så mange timer i træk + ac -så, hvis jeg kunne mellemlande ca.½vejen og storme rundt i en lufthavn et par timer -kunne det være et godt alternativ;-) og det er jo næsten til samme pris.

Jeg tror det ville være bedre, om stewardesserne arrangerede fælles gymnastik og gåture rundt i kabinen ;-)

Tidligere fløj jeg direkte fra København med Norwegian og en enkelt gang med SAS/Thaiair og det var bare rart hurtigt at få det overstået. De sidste gange har jeg imidlertid pga. prisen været nødt til at vælge alternativer: f.eks. Türkish Air ab Billund og det er en mere direkte rute med stop i Istanbul - men fra Istanbul er der stadig en lang 7 - 8 timers flyvetur til Bangkok - ellers har det med KLM/Air France været med mellemlandinger i Paris - og det bringer jo ligesom ikke en nærmere Bangkok og du har stadig 11 - 12 timers flyvetur, som det også tager direkte - så det kan være hip som hap med den mellemlanding, bortset fra at man kan spare et par tusinde og ikke mindst for mit vedkommende: spare en lang og træls togtur til/fra CpH.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror det ville være bedre, om stewardesserne arrangerede fælles gymnastik og gåture rundt i kabinen ;-)

Tidligere fløj jeg direkte fra København med Norwegian og en enkelt gang med SAS/Thaiair og det var bare rart hurtigt at få det overstået. De sidste gange har jeg imidlertid pga. prisen været nødt til at vælge alternativer: f.eks. Türkish Air ab Billund og det er en mere direkte rute med stop i Istanbul - men fra Istanbul er der stadig en lang 7 - 8 timers flyvetur til Bangkok - ellers har det med KLM/Air France været med mellemlandinger i Paris - og det bringer jo ligesom ikke en nærmere Bangkok og du har stadig 11 - 12 timers flyvetur, som det også tager direkte - så det kan være hip som hap med den mellemlanding, bortset fra at man kan spare et par tusinde og ikke mindst for mit vedkommende: spare en lang og træls togtur til/fra CpH.

Man kan mellemlande i dubai el. doha (ca. midt i mellem) tager også toget ca.1½time det fylder ingenting i forhold til flyvetiden og du kan stå/se og gå rundt 'sæderne er bedre... (det er noget jeg vil afprøve næste gang jeg tager afsted)

Skrevet
Møffe skrev, for 6 timer siden:

Man kan mellemlande i dubai el. doha (ca. midt i mellem) tager også toget ca.1½time det fylder ingenting i forhold til flyvetiden og du kan stå/se og gå rundt 'sæderne er bedre... (det er noget jeg vil afprøve næste gang jeg tager afsted)

Jeg har så næsten 5 timer med toget - har prøvet at mellemlande i Oman, hvor jeg var så træt, efter at have fløjet sammen med flere overtrætte børn, så jeg ikke kunne sove, at jeg faldt i søvn i afganghallen og først vågnede op, da de var ved at boarde og kom til at glemme min mobiltelefon - så nej tak herfra til mellemlandinger, medmindre det virkelig er økonomisk fordelagtigt - faktisk kunne jeg have booket samme tur med direkte flyvning til næsten samme pris med thai-air - men når man sidder i Thailand og synes man gerne lige vil hjem, før man booker en ny tur - så venter man for længe med at slå til - og de billigste ture finder man altså tidligt om morgenen - eller når det er formiddag i Thailand ;-)

• 4 weeks later...
Skrevet
Jernsvinet skrev, den 8.11.2024 at 17:43:

men når man sidder i Thailand og synes man gerne lige vil hjem, før man booker en ny tur - så venter man for længe med at slå til - og de billigste ture finder man altså tidligt om morgenen - eller når det er formiddag i Thailand ;-)

Tak for tipset. ;)

• 1 month later...
Skrevet

Som et alternativ eller et lille afbræk fra Thailand kan nævnes Phnom Penh, området omkring gade 136. Tidligere var Sihanoukville, ligeledes i Cambodia, også en mulig.

Hvad angår flyvningen østerlands, så køb det bedste sæde du har råd til. Tilmeld dig luftfartsselskabets bonus program, bonus point kan evt bruges helt eller delvist til opgradering af sæde eller klasse. Har du lange ben, så reserver et sæde ved en nødudgang hvor der er ekstra benplads.

Skrevet

Hvis man er til ferie-kærester er Laos et godt bud.. brug thaifriendly el. Thaiflirting for aftaler.. men man skal selvfølgelig være klar over at en del af pigerne søger faste forhold... Prostitution er ulovligt i Laos og det håndhæves.. i modsætning til Thailand..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.