Hop til indhold

Jenny, Esbjerg - 10 stjerner!

Featured Replies

Skrevet

Jenny

Havde for noget tid siden besøgt den udsøgte unge thaidame i kun 15 minutter. I dag valgte jeg en hele time til standardpris. Alle pengene værd! Jeg kan slet ikke få armene ned. Ikke mange kvinder kan få mig til at komme to gange på 50 minutter, men hende her er bare en drøm. Jeg vil helst have hende for mig selv.

Sex 10

bj 10

krop 12

sted 8

Virkelig værdi for pengene!

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, for 2 timer siden:

Jenny

Havde for noget tid siden besøgt den udsøgte unge thaidame i kun 15 minutter. I dag valgte jeg en hele time til standardpris. Alle pengene værd! Jeg kan slet ikke få armene ned. Ikke mange kvinder kan få mig til at komme to gange på 50 minutter, men hende her er bare en drøm. Jeg vil helst have hende for mig selv.

Sex 10

bj 10

krop 12

sted 8

Virkelig værdi for pengene!

Gud i himlen hun ser dejlig ud... 

Skrevet

Besøgte hende i sommers, samme sted kunne det lyde som, og det var bestemt også en dejlig oplevelse.

Måske ikke helt så euforisk som TS, men hun er dejlig og giver god service, og kan bestemt også anbefales herfra :) 

Skrevet

Besøgte hende også for et par uger siden og kan kun give ret, hun er 100% på og alle pengene værd!

Skrevet

Har også besøgt og anmeldt hende , gir jer  fuldstændig ret . Men er der nogle GP ere i Esbjerg der har samme kvalitet som hende p.t ? Er spændt på at få svar. 

Skrevet
GiftMand69Esbjerg skrev, for 4 timer siden:

Lider hun af berøringsangst som mange andre også ?

Er nemlig en del tændt nu over jeres beskrivelse af hende :wub:

Nå, det blev en tur ved Nikky, da Jenny havde valgt at holde fri :( nu hvor jeg virkeligt var tændt. 

Hold nu fast en godte hun også er…. Levede fuldstændig op til mine forventninger omkring GFE oplevelsen. Og ingen berøringsangst!! 

Skrevet
  • Author
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, den 6.11.2024 at 20:52:

Besøgte hende i sommers, samme sted kunne det lyde som, og det var bestemt også en dejlig oplevelse.

Måske ikke helt så euforisk som TS, men hun er dejlig og giver god service, og kan bestemt også anbefales herfra :) 

Hvem er TS?

Skrevet

Ts= trådstarter

Vh B70

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hun er meget vanedannende, og dejlige naturlige bryster.

Skrevet

Jenny er virkelig sød og serviceminded, hun kan lide det hun laver og tager godt imod selvom hun er en petit kvinde….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.