Hop til indhold

New In Odense Young Kate

Featured Replies

Skrevet

Hun har også været i Kbh under andet navn spar dine penge. Hun fik ikke mange positive anmeldelser

Skrevet
Arnebent1 skrev, for 2 timer siden:

Hun har også været i Kbh under andet navn spar dine penge. Hun fik ikke mange positive anmeldelser

Har du nogle links eller et navn til at søge efter?

Skrevet
Reacher skrev, for 4 timer siden:

Billederne lugter lidt rigeligt af en pimp, der vil tjene penge på mænd med pædofile tilbøjeligheder :sad: føj

Tag din holdning et andet sted. Har du viden kan du bidrage.

Skrevet
Den Lange skrev, for 57 minutter siden:

En af hendes første anmeldelser (under et andet navn) var positiv nok:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/187202-toldbodhusevej-helena-22-ægte-foto-og-sød/?ct=1730828848

Der er et link til en ældre annonce i tråden. 

Det er mit indlæg og er temmelig sikker på, det ikke er den samme - Helena var en positiv medspiller! Young Kate mødt jeg den anden dag og der var bøvl lige fra start af, hvor også aftalens indhold og pris var glemt. Det var helt sikker ikke hende, jeg havde lavet aftalen med, for efter nogle sms faldt alt på plads. Hun kan ikke et ord engelsk.  Strømperne ville hun ikke tage af, gummi på en totalt slap fyr og selv om jeg gjorde mig umage med at slikke meget blidt, gik der ikke meget tid før hun vredt råbte av og flyttede sig - langt ude. Røre hende måtte jeg ikke, da mine fingre var kolde - så kunne hun sgu bare have lukket mig ind til tiden! Hun blødte dog op da over halvdelen af tiden var gået - desværre lidt sent.

Foto 100% rigtige. Rigtig lækker tøs, der også er omgængelig, knepper godt og er sød når hun først er tøet op.

Redigeret af Hook

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.