Hop til indhold

Melinda i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/352519

Hej EG’ere

Så gik turen til Melinda. Endelig! Har kigget på hendes annoncer og jeres fine ord om hende i snart 2 år, og som jeg satte mig ned denne mandag eftermiddag og ville kigge på “markedet”, dér var Melinda, i Aalborg igen.

Hurtig besked til hende på WhatsApp. Hun havde ikke travlt, så allerede efter 30 minutter min besked blev sendt stod jeg foran hendes dør.

Som beskrevet af utallige forgængere er Melinda et utroligt smukt væsen. Petite ungpige så det siger spar to. Hun har et dejligt smil, nogle smukke øjne og en utrolig fast krop. Billederne er retvisende, hun ser sådan ud i virkeligheden, måske endda bedre end på billederne.

Hendes services fremgår fint på annoncen, og jeg vidste lige hvad jeg skulle have, så intet overraskende med prisen eller noget dér. Akten selv er til 10/10. Fra vi gik fra badet sammen, til vi krammede farvel i døren,  alt er GFE. Hvis man er til nus efter sex, så opfylder hun skam også den drøm. Vidste ikke jeg havde brug for et cuddle før jeg lå i hendes omfavn.

Pige: 10/10

Service: 10/10

Sted 10/10 - Diskret indgang, relativt central

Skrevet
Grinebideren skrev, for 5 timer siden:

Ja, hun er pisse fræk og med på lidt af hvert ;)

Ja :biggrin: endda en del …. Uden 

hvis man er til det….^_^

Skrevet
mr.swingking skrev, for 9 timer siden:

Ja :biggrin: endda en del …. Uden 

hvis man er til det….^_^

Kneppede hende engang i hendes lille stramme røvhul uden kondom mens jeg filmede det. Fuck det var frækt ;) 

Skrevet
Grinebideren skrev, for 5 timer siden:

Kneppede hende engang i hendes lille stramme røvhul uden kondom mens jeg filmede det. Fuck det var frækt ;) 

nå..ok.. - Det var sikkert en fed oplevelse - Ja jeg kommer der ikke igen efter jeg opdagede at alt var "uden" efter behov... smag og behag er jo forskelligt.

Skrevet

Da jeg besøgte hende tidligere på året virkede hun udbrændt, og det blev en kedelig oplevelse. 

Skrevet

Jeg besøgte hende for et par uger siden og det var en super positiv oplevelse som tidligere.
Hun er lige som jeg gerne vil have en pige. Ung, slank, smuk og glad udstråling. 
Billerne er af hende så Ikke noget lotteri med om det er pigen på billederne som lukker op. 
Hun har dog en anden hårstil nu:)

Jeg kan kun anbefale hende :wub:

Skrevet
Grinebideren skrev, den 5.11.2024 at 09:47:

kostede det ekstra for film ;) ?

Skrevet

Hvordan kysser Melinda?
Tantekys .. eller føles det som om, at hun nyder det? :)

Og hvis nu man er en pæn, midaldrende herre i midt-halvtredserne.
Kan man stadig regne med en indlevende behandling, eller er der forbehold?

Redigeret af MrKink

Skrevet

@MrKink

Jeg tror det er meget et spørgsmål om kemi. 
Jeg synes du, i den indledende kontakt, fortælle hende du lægger stor vægt på kys og så se hvor det fører hen:) og overholde hendes grænser undervejs. 

Selve behandlingen tror jeg du vil opleve som indlevende og dejlig. 
Jeg har ikke noget at klage over og jeg er ikke nogen adonis ;). Personligt er jeg helt vild med den måde hun giver mig BJ på. Andre ønsker sikkert på en anden måde :)

Igen tror jeg jeg du kommer langt med at aftale hvad du ønsker med hende.

Hun taler fint engelsk og er nem at kommunikere med 

Skrevet

jeg er helt i tråd med HansenDanmark 

jeg har mange gange besøgt hende med kys som en del af aftalen,  vi har altid  kysset som var vi et par - hvor hun også selv kommer med munden, fordi hun vil kysse, hvis der lige har været en stilling hvor vi ikke har kunne nå hinanden, jeg syntes hun kysser frækt med læberne og tungen

dog skal det siges vi har utrolig god kemi - da vi også har fællesskaber - dog har vi intet privat sammen, kun sex når jeg bestiller tid hos hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.