Hop til indhold

European Masseuse - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Godt du havde en fin oplevelse. 
Besøgte hende for et års tid siden. En lidt blandet oplevelse men lækker krop og smuk det er hun, og et fantastisk blow har du ret i. 

Skrevet
  • Author
AlexCH skrev, for 21 timer siden:

Hvordan ser hun ud

Ret smuk, efter min mening, og objektivt set en meget fin krop :)

Skrevet
Greyman wrote, 14 hours ago:

Glad you had a nice experience. 
Visited her about a year ago. A bit of a mixed experience, but she's got a nice body and she's beautiful, and you're right about a fantastic blow. 

I'm sorry to hear that you had a mixed experience, surprising that you remembered to say this after about a year. In general, from the beginning of the session, I encourage my clients to tell me if something is not to their liking. I give all my interest, but if you prefer not to communicate, I have no way of knowing what you would have wanted or how you wanted it to be. I would honestly appreciate it if you told me during the session or if you are a shy person and you don't want to tell me face to face, you can write me a message and explain what you didn't like. GOOD CONVERSATION IS THE KEY FOR A PLEASANT MEETING.

Skrevet
Sensual.massage skrev, for 7 minutter siden:

I'm sorry to hear that you had a mixed experience, surprising that you remembered to say this after about a year. In general, from the beginning of the session, I encourage my clients to tell me if something is not to their liking. I give all my interest, but if you prefer not to communicate, I have no way of knowing what you would have wanted or how you wanted it to be. I would honestly appreciate it if you told me during the session or if you are a shy person and you don't want to tell me face to face, you can write me a message and explain what you didn't like. GOOD CONVERSATION IS THE KEY FOR A PLEASANT MEETING.

Det kan jeg godt se det objektive rigtige i, men jeg har/havde ikke lyst til at bringe det op. Som sagt - du er en smuk kvinde og har en dejlig smuk krop. Og dit blow var dejligt. At jeg ikke synes hele oplevelsen blev som den skulle er min personlige vinkel. 

Skrevet

Jeg har også besøgt hende i Odense, og fik en super behandling. Rigtig køn pige med en flot krop.

Skrev også en anmeldelse den gang

Skrevet
Greyman skrev, den 5.11.2024 at 14:13:

Det kan jeg godt se det objektive rigtige i, men jeg har/havde ikke lyst til at bringe det op. Som sagt - du er en smuk kvinde og har en dejlig smuk krop. Og dit blow var dejligt. At jeg ikke synes hele oplevelsen blev som den skulle er min personlige vinkel. 

efter din vinkel hvad spillede ikke? hvis du vil uddybe.

hun har mange gode anmeldelser,

Skrevet
benny49 skrev, for 16 timer siden:

efter din vinkel hvad spillede ikke? hvis du vil uddybe.

hun har mange gode anmeldelser

Jeg er nok lidt forvænnet med den slags erotisk lingam massage af mine besøg hos f.eks. Silvia (Aarhus). Og havde forventet meget mere erotik, indlevelse og "faglighed" i hvad der tænder en op og får en hele vejen. Rigtig mange smukke GPer giver gode BJ men skal jeg ud og have denne her kategori så er det den hengivelse der gør det hele fedt (efter min mening)

Silvia formår med dygtighed, erotisk indlevelse og "håndelag" at få en op i det øverste felt og holde en der, og med edging vide præcis hvordan man bliver der og så til sidst brager af helt fedt. Hos hende her European" er det efter min mening mere almindelig b2b, lækker krop, oliemassage, bj. Og så var det nok lidt "overspillet" og uengageret - (også med en bimlende telefon der blev kikket i ind imellem) - Måske jeg selv havde for høje forventninger, og måske jeg havde en uheldig time. For hun er slank, smuk, seriøs, alvorlig i sit virke og har potentialet. (Et lidt for langt svar måske:D)

Redigeret af Greyman

Skrevet

Dear Grayman,

Although you visited me about a year ago, you preferred to leave the comment when I was in Aalborg, you did the same with Leah and as you did in the review about me, you wanted to mention your favorite Silvia.

I don't think it's a coincidence that you chose to write this review when I was in Aalborg, a review that is similar to LillePalle99's.

On March 29, where I received a good review, you wanted to bring to light a review on October 12, 2022, written by LillePalle9911

On June 27, LillePalle99 also wanted to bring to light the review he wrote again

Both you and LillePalle99 keep mentioning Silvia in your reviews about other girls.

When Ed left a review "Silvia Aarhus-Not quiet as expected" and kingdane68 said he had a similar experience of course LillePalle99 appeared and defended her.

My conclusion is that both you and LillePalle99 are one and the same person.

I understand that when there are several women in the same city, the clients are divided, but don't worry, I didn't come back permanently, I was only there for a short period of time.

Skrevet
  • Author
Greyman skrev, for 10 timer siden:

Jeg er nok lidt forvænnet med den slags erotisk lingam massage af mine besøg hos f.eks. Silvia (Aarhus). Og havde forventet meget mere erotik, indlevelse og "faglighed" i hvad der tænder en op og får en hele vejen. Rigtig mange smukke GPer giver gode BJ men skal jeg ud og have denne her kategori så er det den hengivelse der gør det hele fedt (efter min mening)

Silvia formår med dygtighed, erotisk indlevelse og "håndelag" at få en op i det øverste felt og holde en der, og med edging vide præcis hvordan man bliver der og så til sidst brager af helt fedt. Hos hende her European" er det efter min mening mere almindelig b2b, lækker krop, oliemassage, bj. Og så var det nok lidt "overspillet" og uengageret - (også med en bimlende telefon der blev kikket i ind imellem) - Måske jeg selv havde for høje forventninger, og måske jeg havde en uheldig time. For hun er slank, smuk, seriøs, alvorlig i sit virke og har potentialet. (Et lidt for langt svar måske:D)

Jeg har flere gange været skuffet over Silvia, og kan bedre lidt Kaya personligt, men det er alt sammen smag og behag :)

Skrevet

Jo det er sikkert rigtigt, at hun er god hende euro massage..

Men det er vel fair nok man skriver man ikke syntes det var en oplevelse man ikke suntes var fed?

Men faktum er at silvia er fantastisk. 

Men som kingdane skriver er kaya helt i top. Sammen med jane i fredericia, og lily

Har ikke prøvet hende i odense, men hun bliver tilsyneladende meget hurtigt fornærmet og blokerer folk. Og svarer ikke på sms eller whatsapp, og det er til trods hun tydeligvis læser sine beskeder mens hun masserer, hvis man skal tro det review hvor det.blev nævnt,  Silvia svarer altid på henvendelser og har en god tone

Men måske jeg får lov at besøge european i odense.. men det tyder ikke på det da jeg tydeligvis har fornærmet hende uden at møde hende.

Mit råd, besøg en anden der svarer, og ikke blokerer dig ved det mindste du træder ved siden af.

Eller besøg tantra studio odense, der var jeg hertil aften hos nicky.. wow siger jeg bare.. det vildeste b2b jeg har prøvet

God weekend til jer alle

Skrevet

Men det er tydeligt for mig at european odense er en fantastisk oplevelse hvis man skal læse anmeldelser.. 

Og hun virker ret intelligent, og en med ben i næsen..

Og der er vist valuta for pengene. 

Ærgeligt hun ikke vil se mig, har længe ledt efter en fast massør i odense.

Når jeg er i dk

Skrevet
Sensual.massage skrev, for 8 timer siden:

Dear Grayman,

Although you visited me about a year ago, you preferred to leave the comment when I was in Aalborg, you did the same with Leah and as you did in the review about me, you wanted to mention your favorite Silvia.

I don't think it's a coincidence that you chose to write this review when I was in Aalborg, a review that is similar to LillePalle99's.

On March 29, where I received a good review, you wanted to bring to light a review on October 12, 2022, written by LillePalle9911

On June 27, LillePalle99 also wanted to bring to light the review he wrote again

Both you and LillePalle99 keep mentioning Silvia in your reviews about other girls.

When Ed left a review "Silvia Aarhus-Not quiet as expected" and kingdane68 said he had a similar experience of course LillePalle99 appeared and defended her.

My conclusion is that both you and LillePalle99 are one and the same person.

I understand that when there are several women in the same city, the clients are divided, but don't worry, I didn't come back permanently, I was only there for a short period of time.

Vi mænd skriver kun her for at hjælpe hinanden til en god oplevelse. Alt det du skriver hjælper ikke i forhold til at vi gerne vil at vi ved at vores besøg lever op til forventningerne. 
Du er en fantastisk kvinde og vil blive udsat for forskellige beskrivelser af oplevelser. Det er det denne site kan (på godt og ondt) 

At de øvrige du henviser til Feks beskriver at du skimmer til din telefon under agten - Det burde jo være et vink til dig - det er No go, ganske enkelt  så det kan du jo bare la være med  

Så afslutningsvis herfra - Alt det dejlige du gør - hold fast i det, og lev med de forskellige udtalelser og oplevelser, sammenligninger andre beskriver. 
Det bliver min sidste ytring på denne tråd 

Redigeret af Greyman

Skrevet

hej folkens jeg har gennem mange år været gæst hos young og det er til dato den bedste oplevelse af GFE jeg har haft og jeg har været omkring hun har aldrig kigget på sin telefon i de 25 plus gange jeg har været der hun er en ener i den brance

Skrevet
kingdane68 skrev, for 10 timer siden:

Jeg har flere gange været skuffet over Silvia, og kan bedre lidt Kaya personligt, men det er alt sammen smag og behag :)

Hvis du skal sammenligne Kaya og young?

Hvem er så den mest gennemførte? Indlevende?

Jeg har kun prøvet kaya, og syntes virkelig hun er god, den måde hun ligger sig ind til en efter og under.. og de øjne...uha

Skrevet
  • Author

Jeg vil sige, at Kaya (og Silvia) ER bedre end Young - men når de ikke "er i byen", kan man sagtens besøge Young og få en god oplevelse der også :)

Skrevet
kingdane68 skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil sige, at Kaya (og Silvia) ER bedre end Young -

Tak for svar. Jeg ser silvia er i Århus.

Kaya har jeg ikke set længe, og annoncen er nede, også den som normalt er aktiv.

Skrevet

Jeg synes, det er en uskik, direkte uhøfligt overfor european masseuse, at begynde skrive om og sammenligne med andre gp'er under hendes anmeldelse. 

Jeg har besøgt hende adskillige gange siden 2020, hvor hun huserede mere permanent i Aalborg.

Hun har en vidunderlig slank krop og dejlige faste bryster, som jeg altid har været vild med at røre ved i hendes b2b massage startende med fælles sæbebad og inclusive touching.

Jeg har altid været tilfreds med hendes massage med afslutning og håber hun snart er tilbage i Aalborg, så jeg kan få genbesøgt hende, hvis vores kalendre vil tillade det.

Skrevet
  • Author
Klinge skrev, for 17 timer siden:

Jeg synes, det er en uskik, direkte uhøfligt overfor european masseuse, at begynde skrive om og sammenligne med andre gp'er under hendes anmeldelse. 

Jeg har besøgt hende adskillige gange siden 2020, hvor hun huserede mere permanent i Aalborg.

Hun har en vidunderlig slank krop og dejlige faste bryster, som jeg altid har været vild med at røre ved i hendes b2b massage startende med fælles sæbebad og inclusive touching.

Jeg har altid været tilfreds med hendes massage med afslutning og håber hun snart er tilbage i Aalborg, så jeg kan få genbesøgt hende, hvis vores kalendre vil tillade det.

Ej, hold nu op! Du er blandt dem, der ind i mellem glemmer, hvor du er.

Det her er et site, hvor vi kan tale frit om vores oplevelser, og også sammenligne da det giver grundlag for nærmere bedømmelse. 

Det der proxy krænkelse må du gå et andet sted hen med.

Skrevet
  • Author
benny49 skrev, for 19 timer siden:

Tak for svar. Jeg ser silvia er i Århus.

Kaya har jeg ikke set længe, og annoncen er nede, også den som normalt er aktiv.

Kaya fortalte mig at hun stoppede, sidst jeg var hos hende (ca. 1-2 måneder siden) - Så øv!

Skrevet

Jeg har besøgt hende i Horsens, måske et år eller lidt mere siden. Blev overrasket over hvor smuk hun var. Har egentlig bare ventet på hun skulle komme tilbage. Fik 100% det jeg havde forventet og bestilt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.