Hop til indhold

Sexi Horsens

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende.

Det var nemt at lave en aftale, og hun var sød og rar at skrive med.
Det indtryk holdt i virkeligheden. Imødekommende, no-nonsense og intet tidspres.

Dog må jeg sige, at jeg ikke var oppe at køre over samværet. Hun tændte mig ikke rigtigt, hverken fysisk eller kemien, og indlevelsen var ikke så stor.
Derudover havde hun to meget store hunde. Søde hunde, som rigtig gerne ville hilse på og kæles med, men som fyldte godt i lejligheden - både deres fysiske tilstedeværelse og det fact, at der var hundehår overalt. Jeg gentager ikke, men kan egentlig ikke sige noget negativt om Sexi.

Redigeret af MrKink

Skrevet
  • Author

Hej, var det hendes indlevelse, som den var galt med? 

Fair, hvis kemien ikke er der fra nogens side. Men hvis hun generelt ikke er så interesseret, når det kommer til sexdelen, så er un ikke så interessant.

Skrevet

Problemet var nok primært, at jeg ikke tændte på hende og på omstændighederne.
Derudover blev sexdelen lidt tam og initiativfattig fra hendes side ift. hvad jeg foretrækker.

Kemien var såmænd god nok på det menneskelige plan, men det var ikke nok

Skrevet

Jeg har besøgt hende og er enig med MrKink i, at hun som sådan er flink og sød. De to store (men søde) hunde var ikke så meget mig, særligt da en ene blev ved med at springe op ad mig. En af hundene havde også tisset på gulvet, som jeg selvfølgelig trådte i med min ene fod... også lidt turnoff :/ Jeg valgte ikke at kneppe hende, selvom det egentlig var planen - dette pga. førnævnte. Hun suttede dog pik til den helt store guldmedalje og hun slikkede rigtig, rigtig meget røv med tungen helt oppe i hullet og bollerne får også al den opmærksomhed man ønsker. Lækkert. Til sidst sperm i munden, så afslutningen var fin :) 

Hun er rimelig med sukker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.