Hop til indhold

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg kan kun bakke op om kunforsjov76      Det er rent Black Friday, hver dag. Original mærkevare til yderst rimelig pris. 

Skrevet

Enig. Hun er en klasse for sig selv.

Men pas på med det tlf. Nummer i ringer eller skriver fra. Hun kan finde på at minde jer om at hin er tilbage i landet med en sms når i mindst venter det.

Men tag en fuld pakke og kom i himlen

Skrevet

Er det massage i har fået hos hende, eller sex… eller combi ?…. Kan ikke helt blive klog på præcis hvad hun tilbyder.

Skrevet

Hvor ca i Glostrup holder hun til og er det til at parkere i nærheden <_<???

Skrevet
Blue man skrev, den 25.11.2024 at 20:52:

Er det massage i har fået hos hende, eller sex… eller combi ?…. Kan ikke helt blive klog på præcis hvad hun tilbyder.

God massage og dejlig sex. Tænker at alle ordentlige herrer bliver tilbudt dette! Jeg har besøgt hende et par gange og har været glad hver gang….

Skrevet

Fik besøgt Marisa i dag, og hvilken oplevelse ;-)

Hun er lille og petit og med den lækreste frække krop 

Massagedelen er lækker og nok mere nusseri og pirring end egentlig massage men jeg kom helt ned i gear og lå næsten og savlede :biggrin:

Hun er yderst berørings venlig og da vi åbenbart havde den rette kemi så også med dybe våde kys 

Selve sexdelen blev lidt bøvlet da hun ikke er til de helt store udstyr men hun forsøgte og den ros skal hun have 

Vi kom også rundt i en 69’er og hun smager vidunderligt og bliver meget våd og med god lyd på, dog med sydamerikanske gloser som jeg ikke fattede et hak af :biggrin:

Men en ting er sikkert og det er at jeg kommer igen og igen og igen :biggrin:

Hun deler åbenbart lejlighed med flere kvinder og er der nogen som ved hvem de andre er ????

• 2 weeks later...
Skrevet

Went for another fantastic visit to lovely Marisa! 90 min of intense pleasure!

She will be for the time being (until or a bit after Christmas) so if you need a good Christmas present, you know where to go!

Enjoy!

M.

• 2 weeks later...
Skrevet
Santos skrev, den 25.11.2024 at 16:02:

Men pas på med det tlf. Nummer i ringer eller skriver fra. Hun kan finde på at minde jer om at hin er tilbage i landet med en sms når i mindst venter det

Jeg havde kun sms'et med hende inden besøg, fik senere på dagen nogle beskeder på WhatsApp.

Nu er jeg jo single, så egentlig bare hyggeligt med en lille chat.;)

Skrevet
Godtmedlir skrev, den 30.11.2024 at 11:29:

God massage og dejlig sex.

High Tower skrev, den 1.12.2024 at 15:14:

Hun er yderst berørings venlig og da vi åbenbart havde den rette kemi så også med dybe våde kys 

Selve sexdelen blev lidt bøvlet da hun ikke er til de helt store udstyr men hun forsøgte og den ros skal hun have 

Vi kom også rundt i en 69’er og hun smager vidunderligt og bliver meget våd og med god lyd på, dog med sydamerikanske gloser som jeg ikke fattede et hak af :biggrin:

Jer der har haft sex med hende… hvad bestilte i for at få den GFE oplevelse ?

Skrevet
Blue man skrev, for 7 minutter siden:

Jer der har haft sex med hende… hvad bestilte i for at få den GFE oplevelse ?

1 time til 1500.- ( ingen ekstra betaling for sex)

Nb. Hun annoncerer det ikke! Måske hun  har/ ikke lyst. 

Redigeret af Godtmedlir
Input

Skrevet
Godtmedlir skrev, den 30.11.2024 at 11:29:

God massage og dejlig sex. Tænker at alle ordentlige herrer bliver tilbudt dette! Jeg har besøgt hende et par gange og har været glad hver gang….

Alle billeder er ægte. Men billederne 3, 7 og 11 er som hun er i dag. De fleste af de andre er fra dengang jeg første gang mødte hende. Måske 7 - 10 år siden.

Skrevet
Godtmedlir skrev, for 12 minutter siden:

1 time til 1500.- ( ingen ekstra betaling for sex)

Nb. Hun annoncerer det ikke! Måske hun  har/ ikke lyst. 

Vil det sige man kan risikere at give 1500 kr og så ikke ende med sex ?

Skrevet
Blue man skrev, for 2 minutter siden:

Vil det sige man kan risikere at give 1500 kr og så ikke ende med sex ?

Godt spørsmål! Nogle brasilianske piger annoncerer sådan. Jeg har aldrig været uheldig, så tænker ikke det sker ofte. Det er måske bare en anden måde at, “tage forbehold”!

Skrevet

Hendes 40 min./1000,-/complete og 60 min./1500,-/full service er incl. sex. I hvert fald alle de gange jeg har besøgt hende. Ellers afklar det med hende inden I mødes. Hun er meget nem at kommunikere med. Ikke den bedste til engelsk, men det går :)

• 3 months later...
Skrevet

Nu er hun her igen :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.