Montysouth 4 Skrevet 3. November, 2024 Nogen der har besøgt hende, som kan komme med lidt input? https://annoncelight.dk/showad/414577 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2554 Skrevet 4. November, 2024 (edited) Når man læser annoncen, er der nok ikke nogle tvivl om hun IKKE er dansk ! Der har været så mange tilfælde af udlandske piger der udgiver sig for at være danske, hvor det slet ikke er pigen på billederne man møder, men en væsentlig ældre, som absolut ikke køn, som der yder en dårlig service. Redigeret 4. November, 2024 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montysouth 4 Skrevet 5. November, 2024 (edited) Skrev og efterspurgte en aftale på nummeret i annoncen men fik ikke noget svar, dagen efter modtager jeg fra et andet nummer om at jeg havde henvendt mig på deres annonce og om jeg ville ses 15:30. Hvilket jeg naturligvis ikke svarede på. Redigeret 5. November, 2024 af Montysouth Forkert billed lagt op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 644 Skrevet 5. November, 2024 Godt med tilbagemelding @Montysouth selv om fotos er falske, brugt før og 'reception og opkrævning' klart beviste, at det er de gamle svindlere med trusler. Du får nok snart en hilsen fra Mr Mickey Bare gå udenom annoncer som dene. Helt nye. Ikke vip. Falske fotos. Volapyk som opkrævning. Ingen grund til at bruge tid på dem med 3500 andre gpere i landet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 100 Skrevet 10. November, 2024 Har også oplevet sådan en " du har spildt vores tid " besked med trussel om inkasso, der skrev jeg bare beskeden ville blive gemt og overgivet til politiet, og så fik jeg med det samme en besked tilbage om at jeg bare skulle glemme den første besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg