Hop til indhold

Franske Jessy. Oui, merci!

Featured Replies

Skrevet

Ja tak, Godkendt. Jeg fik mine store forventninger opfyldt hos Jessy idag. Jeg har fulgt hende længe og har mange gange været lige ved at få lavet en aftale. Fik lavet aftalen tidligere på ugen og har siden da, læst alt hvad I har skrevet her inde….. ! Første gangs indtryg: Rigtig flot slank blond pige, velduftende og lige hvad jeg havde lyst til.

Jeg er mest til GFE, men har ikke det store behov for mere end det basale, så Jessys meny tiltaler mig. Jeg betalte mine 45 min med Euro (Fordel for begge parter!), så følte at jeg havde god tid til gensidig oral tilfredsstillelse. Blev ikke skuffet. Masser af dejlige kys og kæleri før 69’eren og lækker sex. Jessy var i den grad til stede og nærværende. Hvis hun ikke nød det, fortjener hun, i den grad, en Oscar statuette!!!! 
Efter seancen, lidt pillow talk og aftørring, inden hun tilbød endnu en skyller, som jeg dog afslog. Hun havde absolut heller ikke travlt med at smide mig ud, og var først på gaden igen 50 - 55 min efter ankomst. Blot yderliger udtryk for den service hun yder, som var man en ny kæreste.

Jessys billeder er ikke nye, men de er hendes. Billederne ligner Jessy på måske 27 - 28 år. Hun skriver at hun er 33 nu. Det passer nu meget godt  og hun fortalte mig at hun har planer om at udskifte billeder og video.

Håber at en “ broder” vil hjælpe med et link!
Kommer jeg igen? Oui, Merci!

Skrevet

Tak for anmeldelsen.

Og er helt enig i hvad du skriver, har også kun gode oplevelser med hende.:) 

Skrevet
Godtmedlir skrev, for 13 timer siden:

Yes thank you, Approved. I had my great expectations met with Jessy today. I have followed her for a long time and have been close to making an appointment many times. Made the appointment earlier this week and since then, have read everything you have written in here....! First impression: Really nice slim blonde girl, fragrant and just what I wanted.

I'm mostly into GFE, but don't really need more than the basics, so Jessy's menu appeals to me. I paid my 45 min with Euro (Benefit for both parties!), so felt I had plenty of time for mutual oral satisfaction. Wasn't disappointed. Lots of lovely kisses and caresses before the 69 and delicious sex. Jessy was present and present to that extent. If she didn't enjoy it, she deserves, to that extent, an Oscar statuette!!!! 
After the session, a bit of pillow talk and drying before she offered another rinse, which I declined. She was definitely not in a hurry to throw me out either, and was only on the street again 50 - 55 minutes after arrival. Just another expression of the service she provides, as if you were a new girlfriend.

Jessy's pictures are not new, but they are hers. The pictures look like Jessy maybe 27 - 28 years old. She writes that she is 33 now. It now fits very well and she told me that she plans to replace the pictures and video.

Hope a "brother" will help with a link!
Will I come again? Yes, thank you!

Let other keep the Oscar , I want only wonderful moments of pleasure with my gentlemans !

XOXOXO

many hugs and kisses my Dear !

Skrevet

Ja, Jessy er fantastisk.

Kan kun give TS ret i alt.

Redigeret af ½angel

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg besøgte Jessy i fredags for anden gang. Det var en rigtig god oplevelse. Første gang var på Christianshavn og det var OK, men anden gang i fredags på Østerbro var fantastisk. Vi ramte hinanden på alle de rigtige tangenter og fik gjort hinanden totalt tændte. Vi havde hamrende liderlig sex med masser af kys, grovknepning både af hende og mig.  På et tidspunkt hvor jeg tog hende bagfra spurgte jeg om hun ville sutte mig til afslutning, men hun kiggede bagud og svarede “what? You don’t want to fuck my pussy more?” Det ville jeg sgu da gerne og oksede videre. Det endte med at jeg trak mig ud og hev kondomet af og fluks var hun klar med munden. Jeg er ret sikker på at det ikke kun var mig der havde en god oplevelse :-)

Jeg rystede stadig da jeg kom ud til bilen - fuck det var godt!

K

Skrevet

Er Jessy hende det var sammen med Alice på et tidspunkt? 

Skrevet

Nej det er ikke den samme Jessy. Hende der var sammen med Alice var i min optik lidt kedelig. 

K

Skrevet
Ledelsen skrev, 1 time siden:

Er Jessy hende det var sammen med Alice på et tidspunkt? 

Nej, det var en anden Jessy.

Men der er jo både et indlæg fra hende der tales om, og et link til hendes Nympho-profil(ikke aktiv, men dog med billede), så der er ikke så meget at være i tvivl om.

Redigeret af NewBee6970

Skrevet
NewBee6970 skrev, for 2 timer siden:

Nej, det var en anden Jessy.

Men der er jo både et indlæg fra hende der tales om, og et link til hendes Nympho-profil(ikke aktiv, men dog med billede), så der er ikke så meget at være i tvivl om.

Kunne ikke rigtig huske hvordan hun så ud til trods for en del besøg men tak for info 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.