Hop til indhold

Milena i Herning

Featured Replies

Skrevet

Har haft en bule i buksen hele weekenden og kiggede mig omkring efter muligheder, der var ikke så mange da mine favoritter ikke var i nærheden.

Har besøgt Milena et par gange tidligere og haft gode oplevelser og denne gang var lige så god, selvom kommunikationen ikke antyder nogen form for genkeldense, men bare er standard "Yes baby", "My love" osv

Da jeg kom grinte hun, så hun kunne godt kende mig. Vi fik afregnet. Hun havde pakket sine tasker fordi hun snart skulle videre til Vejle så vidt jeg forstod, men hun stod skarpt - hvilken figur!

Foreslog hende at prøve en "Amazon"-position, hvor jeg ligger på ryggen og løfter benene op, hvorefter hun nærmest knepper mig. Det var hun frisk på og hun gav den virkelig gas, det var lækkert.

På et tidspunkt slog hun sig endda løs og "slikkede" mig hele vejen op af ansigtet, den havde jeg ikke lige set komme, men det var frækt og spontant.

Sluttede med doggy og prone-bone tror jeg den hedder inden jeg gav fortabt på hendes ryg.

Hun er en rigtig glad og rigtig smuk pige og 1 til 1 med de billeder hun har liggende.

Stedet er fint og diskret, selv hvis man bor i herning vil jeg tro.

https://annoncelight.dk/showad/401780 

https://annoncelight.dk/profile/Latina+Chick 

Redigeret af PoulAfDK

• 1 month later...
Skrevet

Så fik jeg også besøgt Milena - bare i Kolding. Stedet er OK diskret, bestemt ikke prangende - men godkendt til formålet. 

Milena selv er mere end det: Hun må helt klart have dyrket noget fitness for har virkelig flotte muskuløse lår og en stor og velformet bagdel. Jeg synes jeg læste et andet sted, at den måske ikke var helt naturlig, men det tror jeg nu den er. Dertil lækker mis, flad mave, passende størrelse silikonebryster og ikke mindst en meget sød pige i godt humør og med på at lege. Meget fin sex, lækkert!

Engelsk kan hun dog nærmest ikke, så alt skal gå via en oversætter på telefonen. Jeg kom ikke for at snakke, så det er ligemeget fot mig. 

Hun rejser noget rundt og jeg tror hun bliver i Danmark noget tid endnu - måske i Aarhus, Aalborg og andre steder også. Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Damn Milena in Herning is something special. You want an experience that you won't forget, you better check it out. She definitely takes care of you more dominant which most men do want. I just got my go to favorite woman. I will follow her wherever she goes. I think might go back there tomorrow 

Skrevet
  • Author
Prince256 skrev, for 2 timer siden:

Damn Milena in Herning is something special. You want an experience that you won't forget, you better check it out. She definitely takes care of you more dominant which most men do want. I just got my go to favorite woman. I will follow her wherever she goes. I think might go back there tomorrow 

Kind of stalker'ish but ok. Just be good to her :) She's a nice girl.

• 2 months later...
Skrevet
  • Author

Måtte forbi den skønne og livsglade pige igen - endnu et dejligt besøg og skønt hun genkender en i døren :)

Alt som det plejer (næsten)..

Jeg havde lidt svært ved at få skudt kanonen af og måtte ty til et handjob til sidst - hun spicede det op ved at spørge om hun må stikke en finger op bagi mens hun gjorde sit. Det var min første gang (ihvertfald så langt oppe...) og det hjalp til en fin afslutning. Hun er vældig serviceminded :) 

• 2 months later...
Skrevet

Er der nogen, der ved, om Milena ikke længere er i Danmark? Jeg besøgte hende et par gange i Vejle, én gang i Kolding og én gang i Viby...Jeg vil gerne lave noget med hende igen....

Skrevet
Jons skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen, der ved, om Milena ikke længere er i Danmark? Jeg besøgte hende et par gange i Vejle, én gang i Kolding og én gang i Viby...Jeg vil gerne lave noget med hende igen....

https://annoncelight.dk/showad/427422 Der er en anden på hendes profil nu.

Som i øvrigt har lavet en copy/paste af Barbaras profil, med et par små ændringer.

https://annoncelight.dk/showad/395040

Redigeret af Goliath2.0

• 5 months later...
Skrevet

Jeg stiller mig i køen af tilfredse kunder

Milena gav en fortræffelig oplevelse i Aalborg tidligere i dag, det er bestemt ikke sidste gang hun får besøg af mig :biggrin:

en flot pige og billeder er som nævnt ægte aftalte 45 min med kys og fik hvad jeg kom efter og der blev ikke snydt med tiden  

mvh

Hjorten

• 1 month later...
Skrevet

An exceptional experience from beginning to end. She stands out for her impeccable presence: a perfectly maintained body and a beautiful smile that inspires confidence and warmth from the very first moment. Her professionalism is evident in every detail: clear communication, a friendly demeanor, and dedicated attention that makes you feel comfortable and welcome at all times.

100% recommended for those who value discretion, elegance, and high-quality service!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.