Hop til indhold

Katia Magic Massage - hun er noget specielt!

Featured Replies

Skrevet

"Hi Kat. I would like to book 45 minutes massage today at 1 p.m or 2 p.m if you have time?". Jeg skriver til hende på WhatsApp og får svar noget tid efter. Det har hun desværre ikke. Det er lidt svært at få en aftale igennem, men til sidst lykkes det. 

Hendes annonce på https://annoncelight.dk/showad/383767og profil på OnlyFans har længe vækket min lyst. Det er meget længe siden, at jeg sidst har betalt for min lyst. 

Katia er yderst diskret i forhold til adresse, men hvis man når dertil, så får man en udførlig anvisning til, hvad man skal gøre.

Der står hun så. Det er hende fra billeder og videoerne. Med sin magiske udstråling byder hun mig velkommen og viser vej ind til lystens hule. Jeg er lidt tilbageholden. Hun giver et varmt kram. Skaber en forbindelse, som jeg ikke kan stå imod. Hun roser min krop og byder på noget at drikke og et bad. Jeg takker ja til det sidste.

Snart er vi begge nøgne og jeg iagttager den smukke og uimodståelige kvindekrop. Hun kysser mig blidt på halsen. Hun har mig i sin hule hånd.

Seancen er en sanselig, pirrende og ophidsende affære. Hendes blik, nøgne krop og den varme olie omfavner min krop og mine tanker.  En magisk forbindelse, som jeg sjældent har oplevet med en fremmed kvinde. Jeg føler mig heldig at opleve dette øjeblik. 

"You are my dream man", siger hun til mig. Det er jeg nok ikke, men jeg får følelsen af, at være noget specielt. På vej hjem hører jeg Shape of you med Ed Sheeran. 

-------------

Som det både fremgår af annoncen og også understreges i bookingen, så er der tale om massage og ikke sex. Katia vil i øvrigt helst betales i Euro og det udløser en rabat. Jeg betalte 150 Euro for 45 min.

Redigeret af niskanen

Skrevet
niskanen skrev, den 3.11.2024 at 12:08:

"Hi Kat. I would like to book 45 minutes massage today at 1 p.m or 2 p.m if you have time?". Jeg skriver til hende på WhatsApp og får svar noget tid efter. Det har hun desværre ikke. Det er lidt svært at få en aftale igennem, men til sidst lykkes det. 

Hendes annonce på https://annoncelight.dk/showad/383767og profil på OnlyFans har længe vækket min lyst. Det er meget længe siden, at jeg sidst har betalt for min lyst. 

Katia er yderst diskret i forhold til adresse, men hvis man når dertil, så får man en udførlig anvisning til, hvad man skal gøre.

Der står hun så. Det er hende fra billeder og videoerne. Med sin magiske udstråling byder hun mig velkommen og viser vej ind til lystens hule. Jeg er lidt tilbageholden. Hun giver et varmt kram. Skaber en forbindelse, som jeg ikke kan stå imod. Hun roser min krop og byder på noget at drikke og et bad. Jeg takker ja til det sidste.

Snart er vi begge nøgne og jeg iagttager den smukke og uimodståelige kvindekrop. Hun kysser mig blidt på halsen. Hun har mig i sin hule hånd.

Seancen er en sanselig, pirrende og ophidsende affære. Hendes blik, nøgne krop og den varme olie omfavner min krop og mine tanker.  En magisk forbindelse, som jeg sjældent har oplevet med en fremmed kvinde. Jeg føler mig heldig at opleve dette øjeblik. 

"You are my dream man", siger hun til mig. Det er jeg nok ikke, men jeg får følelsen af, at være noget specielt. På vej hjem hører jeg Shape of you med Ed Sheeran. 

-------------

Som det både fremgår af annoncen og også understreges i bookingen, så er der tale om massage og ikke sex. Katia vil i øvrigt helst betales i Euro og det udløser en rabat. Jeg betalte 150 Euro for 45 min.

dejlig anmeldelse

lige for at gøre det klart. hvis man ser hendes videoer på PH

der er der også en smule BJ involveret og intim berøring

er dette noget som sker under massagen? hvis kemien er der?

er der nogen der har erfarringer med dette?

Skrevet
benny49 skrev, for 12 timer siden:

dejlig anmeldelse

lige for at gøre det klart. hvis man ser hendes videoer på PH

der er der også en smule BJ involveret og intim berøring

er dette noget som sker under massagen? hvis kemien er der?

er der nogen der har erfarringer med dette?

Ikke da jeg var der. Synes kemien og oplevelsen var fin, men grænserne var ret klare

• 4 weeks later...
Skrevet
niskanen skrev, den 3.11.2024 at 13:08:

-------------

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig det du skriver, Katia er bare dejlig at være sammen med.

Skrevet
Slowman skrev, den 6.11.2024 at 11:44:

Ikke da jeg var der. Synes kemien og oplevelsen var fin, men grænserne var ret klare

Det er også mit indtryk at Katia har meget klare grænser. Fantastisk og professionelt uden dikkedarer.

Skrevet

Andre end mig, der oplever at det nærmest er umuligt at lave en aftale med konen ????

Hun svare ikke - hverken det ene eller det andet sted. Dette på trods af at hendes annoncen på AL står som aktiv.

Virker mest som om, at det drejer sig om at få folk ind på OF........?

Er jeg helt off eller er der andre, der har samme udfordringer med hende ? 

Skrevet
Thunder78 skrev, den 7.12.2024 at 11:14:

Andre end mig, der oplever at det nærmest er umuligt at lave en aftale med konen ????

Hun svare ikke - hverken det ene eller det andet sted. Dette på trods af at hendes annoncen på AL står som aktiv.

Virker mest som om, at det drejer sig om at få folk ind på OF........?

Er jeg helt off eller er der andre, der har samme udfordringer med hende ? 

jeg får svar på whatsapp, men hun er travl og svær at fåå aftale med

Skrevet

En ualmindelig dejlig oplevelse, meget bedre end jeg havde drømt om, smuk, nærværende, fantastisk krop, sanselig massage, kan kun anbefale hende, virkelig noget udover det sædvanlige 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.