Hop til indhold

Tantra massage til kvinder

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ofte overvejet at afprøve tantra massage. Nogen der kan anbefale nogle gode steder til det i KBH området? 

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 13 timer siden:

@Justagirl Skal giveren være en mand eller en kvinde? 

Har klikket og foreslået at det flyttes til efterlysninger Kbh. 

Ah okay, tak :P Gerne fra en mand :)

Skrevet

Yoni by Male: https://annoncelight.dk/showad/374829 
Han holder til i København efter aftale og har rimelige priser. 

Skulle du komme forbi Aarhus, kan jeg varmt anbefale Mads Jesper: 
https://www.mahamudrainstitut.com/tantra-massage-aarhus/tantra-massage-til-kvinder/ 

Der er rigtigt mange andre at vælge imellem. Jeg vil gætte på at du også har fået tilbud i indbakken her på Eroguide allerede fra mænd der synes de er Tantra massører. Det er ikke en beskyttet titel ligesom cykelsmed, frisør, udsmider eller terapeut heller ikke er det ;) 
Laaaaangt de fleste af dem der tilbyder Tantra massage er mænd der måske (og måske ikke) har været på et weekend kursus (eller slet ikke) måske (og måske ikke) har læst en bog eller to om Tantra, og tænker at det er da lige noget for dem, og hvor svært kan det være?  
Det er naturligvis (tænker de) også en smart løsning (for dem) på at få nærkontakt til nogle nøgne Kvinder når nu det er så svært i øvrigt at få netop dét, altså medmindre det koster penge. Den idé er der rigtigt mange der har fået. 
Så gør et grundigt forarbejde. Spørger han til hvordan du ser ud, er han HELT sikkert ikke professionel og har ikke forståelse for at flowet går fra ham til dig og at han yder en service til dig og at det ikke handler om hans seksuelle præferencer. 
Det er en god rettesnor. Og så lyt til din mavefornemmelse. 
Det er lidt som at finde en firkløver på en kløvermark :wub:
Bl.a. derfor har jeg ikke nævnt andre end de to ovenstående som jeg kan anbefale. 

God fornøjelse! 

Kærligst, Eva <3 

PS: Niels Dencker som har årtiers erfaring indenfor Tao Tantra er muligvis at finde på facebook. Kan ikke se om han stadig praktiserer at tilbyde individuel Tantra massage eller om han blot underviser nutildags. 
Han har været meget aktiv i medierne for år tilbage. 
Jeg har ikke personligt haft fornøjelsen af hans behandling, men har hørt godt om ham igennem mange år fra Kvinder der har været glade for besøg hos ham. 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

Yoni by Male: https://annoncelight.dk/showad/374829 
Han holder til i København efter aftale og har rimelige priser. 

Skulle du komme forbi Aarhus, kan jeg varmt anbefale Mads Jesper: 
https://www.mahamudrainstitut.com/tantra-massage-aarhus/tantra-massage-til-kvinder/ 

Der er rigtigt mange andre at vælge imellem. Jeg vil gætte på at du også har fået tilbud i indbakken her på Eroguide allerede fra mænd der synes de er Tantra massører. Det er ikke en beskyttet titel ligesom cykelsmed, frisør, udsmider eller terapeut heller ikke er det ;) 
Laaaaangt de fleste af dem der tilbyder Tantra massage er mænd der måske (og måske ikke) har været på et weekend kursus (eller slet ikke) måske (og måske ikke) har læst en bog eller to om Tantra, og tænker at det er da lige noget for dem, og hvor svært kan det være?  
Det er naturligvis (tænker de) også en smart løsning (for dem) på at få nærkontakt til nogle nøgne Kvinder når nu det er så svært i øvrigt at få netop dét, altså medmindre det koster penge. Den idé er der rigtigt mange der har fået. 
Så gør et grundigt forarbejde. Spørger han til hvordan du ser ud, er han HELT sikkert ikke professionel og har ikke forståelse for at flowet går fra ham til dig og at han yder en service til dig og at det ikke handler om hans seksuelle præferencer. 
Det er en god rettesnor. Og så lyt til din mavefornemmelse. 
Det er lidt som at finde en firkløver på en kløvermark :wub:
Bl.a. derfor har jeg ikke nævnt andre end de to ovenstående som jeg kan anbefale. 

God fornøjelse! 

Kærligst, Eva <3 

PS: Niels Dencker som har årtiers erfaring indenfor Tao Tantra er muligvis at finde på facebook. Kan ikke se om han stadig praktiserer at tilbyde individuel Tantra massage eller om han blot underviser nutildags. 
Han har været meget aktiv i medierne for år tilbage. 
Jeg har ikke personligt haft fornøjelsen af hans behandling, men har hørt godt om ham igennem mange år fra Kvinder der har været glade for besøg hos ham. 

Ja skulle lige til at påpege at jeg IKKE ønsker henvendelser fra private folk, medmindre de har noget at bakke deres udsagn op med så som referencer osv... Jeg er før stødt på en der påstod han var tidligere prof massør osv, men var altså ikke noget jeg kunne mærke tværtimod :rolleyes: 

Men tak for forslagene, jeg vil tage et kig på dem :wub:

Skrevet
  • Author
Den grå skrev, for 21 timer siden:

Tantratemplet 

Har godt haft kigget på dem. Har du fået massage af en mand eller kvinde der? 

Skrevet
Justagirl skrev, for 17 timer siden:

Har godt haft kigget på dem. Har du fået massage af en mand eller kvinde der? 

En kvinde, som var tidligere balletdanserinde.

En fra livsglædecentret kunne nok også bruges, selvom jeg betragter det som selvmodsigende at kalde sig for tantrabehandler

Skrevet
  • Author

Jeg kan i hvert fald IKKE anbefale ham her

https://annoncelight.dk/showad/408646

Jeg prøvede at booke en tid hos ham forleden, hvorefter han spørger efter depositum, hvilket er helt fair. Jeg frabeder mig dog at bruge MP, da jeg ønskede at forholde mig anonym ligesom ham selv (tvivler på han hedder det der står i annoncen, men hvad ved jeg?). Han skrev så som svar at” jeg jo ikke var særlig anonym ;)“ Hvilket jeg tolker som om han hentyder til han ved hvem jeg er? :huh: Syns i hvert fald det var en dyb uprofessionel tilgang til det, og har aldrig oplevet noget lignende…

Redigeret af Justagirl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.