Hop til indhold

Tina, Randers, ja tak!

Featured Replies

Skrevet

Lige en hurtig anmeldelse af Tina, som man kan møde i Randers. https://annoncelight.dk/showad/413714 . Billederne er af hende og ganske retvisende, mmmmhhh.

Hvis man er til en ung, slang, veltrænet kvinde som elsker sex, så kan jeg varmt anbefale hende. Jeg har både været sammen med hende til eneaftaler og senest til gangbang, begge dele til UG.

Hun kan bestemt lide hvad hun laver, og forstår man at "ramme" hende, overgiver hun sig fuldstændig. Hun kan virke en smule generet i starten, hvilket jeg er vild med, og er ret privat. Derfor er der heller ikke kys og hun bærer maske under hele seancen, også ret frækt, synes jeg. Den time jeg var sammen med hende, kom vi vidt omkring, der var høj puls og sved på panden. 

Til gangbang var vi fem fyre om hende (en gik efter ca en halv time, en kom lidt senere, arrangøreren var med den sidste time og så var vi to, der var med i begge timer. Der var kun ganske få meget korte pauser, og jeg tror, at for Tinas vedkomne, så er det jo mere pik des bedre. Sex er med kondom og hun tilbyder ikke anal.

Glæder mig til næste gang jeg skal mødes med hende.

Skrevet

Uhmm, det ville ellers være frækt at komme dybt i hende.. hun ser dejlig ud

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.