Hop til indhold

Victoria i Aarhus N - kedelig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre. 

Det er vist et stykke tid siden jeg sidst lavede en anmeldelse og jeg plejer at skrive gode oplevelser, så tænkte jeg lige at dele en af de dårlige besøg. 

Victorias annonce fangede min interesse. En ung lækker spansk pige til billige priser, hvem kunne sige nej til det? Det lød nærmest for godt til at være sandt, men efter lidt skriveri frem og tilbage, fik jeg fornemmelsen at det var ægte og jeg valgte at tage chancen. Jeg bookede en tid hos hende og fik adressen.

Jeg ankommer til et hotellejlighed, som var rimelig diskret og nemt at finde, hvilket jo er mega dejligt. Døren bliver åbnet op og jeg møder hende på billederne. Jeg får en krammer og jeg tænker at det ville blive en god oplevelse, men det viser at være det modsatte. 

Ret lækker pige ved første øjekast og sød, men hun virkede akavet, uerfaren og kunne ikke engelsk, så hun viser mig et menukort frem med tider og priser. Priserne er temmelig billige end standard priser og jeg vælger at tage en time for 1100kr, hvor der står at kys er inkluderet i prisen, som jeg så ikke får og jeg følte mig selvfølgelig skuffet og snydt.

Hun er ikke så lækker som jeg forventede, da hun tager tøjet af. Hun har lidt mave, små bryster og tatoveringer, men ellers en dejlig stor fast røv. Det var noget af en akavet oplevelse, for vi kunne ikke forstå hinanden og hun virkede ikke interesset og ville tage styringen. Jeg kan godt lide at starte stille og rolig ud, hvor man står og mærker hinanden men det gad hun så ikke at være med til og peger mig hen til sengen, hvor hun tager kondom på og giver et BJ, som var kedeligt og uengageret. Efterfulgt starter hun med at ride mig, mens jeg tænker det hele går sgu for stærkt og hun lige skal tage den med ro. Jeg havde jo bestilt en time og ikke 15 minutter.

Nu måtte det simpelthen være min tur til at tage styringen, så jeg giver den gas i doggy position, men med ingen indlevelse og støn. Det var et lækkert syn at have sig og det er nok højdepunket af besøget. Resten er ikke noget at råbe hurra for. Jeg valgte at få lidt massage og nusse efter udløsning, nu hvor jeg har betalt for en time og gav runde to et forsøg, men mislykkedes. 

Alt i alt en blandede oplevelse, men heldigvis ikke det store penge spild, da det er billige priser. Det er en pige jeg ikke vil anbefale medmindre man bare er der for at opleve den røv i 15 minutter. 

https://annoncelight.dk/showad/274390

https://annoncelight.dk/profile/sexy+sex

Skrevet

annoncens oprindelse fra 2018 burde sådan set være alarmklokke nok når hun skriver alder 21, tydeligvis en af de der bagmænds genbrugsannoncer op på hesten igen

Skrevet
gøffe skrev, for 2 timer siden:

annoncens oprindelse fra 2018 burde sådan set være alarmklokke nok når hun skriver alder 21, tydeligvis en af de der bagmænds genbrugsannoncer op på hesten igen

Hvor ser man annoncens oprindelse ?

Skrevet

Det står der hvor der står profil det vises i højre hjørne øverst på pc og helt i bunden på mobil, desuden er nummer direkte et hint nye profiler starter med 4xxxxx i dag

Skrevet

jeg var selv forbi og tog også en time grundet prisen. og hendes blow var meget varierende hvor jeg fik fornemmelsen af hun ikke gjorde sit bedste og der skulle bare afsluttes hurtigst muligt og efterfølgende kunne jeg ikke vende tilbage til blow for den del var afsluttet.

det var ikke nemt at penetrere hende, da hun brugte alle tricks foe at besværliggør denne del ved diverse umulige stillinger. victoria er 100% kun interesseret pengene. nej tak herfra 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.